Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017
zondag 2 april 2017 om 10:15 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017

Eindelijk is daar de Hoogmis: de Ronde van Vlaanderen. Na weken van voorbereiding is dit het moment waarop iedereen wil pieken. De renners wacht 260 kilometer door het Vlaamse land. Als de koers weer vroeg opengebroken wordt, zou dat zomaar eens kunnen gebeuren op de Muur van Geraardsbergen, 95 kilometer voor het einde. Wie volgt Peter Sagan op? Volg het verloop van de wedstrijd hier op WielerFlits.

Om 10.30 uur klinkt het startschot in Antwerpen, dat na meerdere jaren Brugge aflost als beginplaats van de Ronde. Aan het vertrek staan liefst 23 Nederlanders, verdeeld over negen ploegen. Krijgen we een opvolger voor Adrie van der Poel? De finish in Oudenaarde wordt verwacht tussen 16.35 en 17.25 uur.

Om 9.30 uur is de voorbeschouwing van Sporza (één) reeds begonnen. Na een korte onderbreking gaat de live-uitzending bij de Belg vanaf 13.35 uur verder tot de finish. De NOS zal de Ronde gedeeltelijk uitzenden in de middaguitzending van 13.30 uur. Eurosport 1 komt even na half twee met live-beelden.

Voorbeschouwing: Ronde van Vlaanderen 2017 (WielerFlits)

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (Twitter organisatie)

Livestream (NOS.nl, vanaf 13.30 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
408 Reacties
1 4 5 6 7 8 17
02-04-2017 15:35
Morice mag straks zich helemaal leegrijden voor Coquard en Chavanel.
02-04-2017 15:37
Boom zit er nog bij. Peloton is te groot, dit gaan ze vooraan niet volhouden.
02-04-2017 15:37
Het loopt nu inderdaad (langzaam) terug.

Heel erg benieuwd wat er zo gaat gebeuren. Voor de Kwaremont zullen ze er nog niet bij zijn, gaan Sagan en Van Avermaet dan al? Ze moeten haast wel, want na de Kwaremont zullen ze minder knechten overhebben....

En dan voorin, wie zijn daar nog het beste? Gilbert, Kristoff en Boonen maken op mij een super indruk.
02-04-2017 15:37
In de pollen kwam Stuyven er bekaaid af maar de lucht zit er vol mee vandaag dus met een beetje geluk krijgt ie bergen Stuyfmail vanavond.
02-04-2017 15:38
Chavanel is in deze situatie levensgevaarlijk
02-04-2017 15:38
En respect voor Modolo trouwens, die voelt zich ook opeens lekker op de kasseien!
02-04-2017 15:39
Straks de kaap van 200km en de kwaremont. Vele knechten zijn dan door hun krachten.
En het peloton. Die gaan Sagan Greg en Degenkolb terugbrengen ? Bmc mannen bijna op en Bohra mannen te zwak.
Veel afstoppers vooraan
02-04-2017 15:40
Stuyven op kop? Die moet toch gewoon pokeren met Degenkolb in het peloton.
02-04-2017 15:41
Er draaien in de groep Boonen veel minder man mee, nu de kopgroep is ingelopen.
02-04-2017 15:43
Waarom rijdt Lotto Soudal niet? Ik zie oa Greipel daar nog zitten
02-04-2017 15:44
Deja Vu met WK in de woestijn. Quick Step doet er alles aan vooruit te blijven, maar als ze het volhouden tot de finish dan hebben ze geen sprint meer in de benen...
02-04-2017 15:44
@NDI22, de Lotto Jumbo man in Tankink.
02-04-2017 15:44
Voor wie rijdt orica? wie is hun kopman ook alweer?
02-04-2017 15:45
Nadeel van een ingelopen kopgroep bij wie de pijp redelijk leeg is.
02-04-2017 15:45
@lucky
Boom zat er ~30km geleden nog bij. Zal toch niet gelost zijn uit een vrij groot peloton?
02-04-2017 15:46
Gat is klein nog 35 s. Die gaan eraan.
02-04-2017 15:48
Het is niet bepaald het voorjaar van de Lotto formaties. Bij Jumbo een gebrek aan kwaliteit maar Lotto-Soudal heeft toch wel renners waar je wat meer van mag verwachten.
02-04-2017 15:48
@lathumnees,
Durbridge.
02-04-2017 15:50
@huis bij LottoNL mag je toch van Boom ook wel meer verwachten dan dat hij laat zien?
02-04-2017 15:50
@Orakel,
Gibert gaat de groep nog uitdunnen.
02-04-2017 15:50
De favorieten gaan zich over de kop rijden op de Kwaremont volgens Maarten.
02-04-2017 15:51
Oh, Gilbert dunt iets te vroeg uit.
02-04-2017 15:51
Gilbert met een solo van 55km!
02-04-2017 15:51
Gilbert, wat dom. Veel te gretig en te snel.
02-04-2017 15:52
Haha, Gilbert is echt belachelijk goed. Niemand kan hem bijhouden, en hij rijdt niet eens voluit...
1 4 5 6 7 8 17

Om te reageren moet je ingelogd zijn.