Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017
zondag 2 april 2017 om 10:15 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017

Eindelijk is daar de Hoogmis: de Ronde van Vlaanderen. Na weken van voorbereiding is dit het moment waarop iedereen wil pieken. De renners wacht 260 kilometer door het Vlaamse land. Als de koers weer vroeg opengebroken wordt, zou dat zomaar eens kunnen gebeuren op de Muur van Geraardsbergen, 95 kilometer voor het einde. Wie volgt Peter Sagan op? Volg het verloop van de wedstrijd hier op WielerFlits.

Om 10.30 uur klinkt het startschot in Antwerpen, dat na meerdere jaren Brugge aflost als beginplaats van de Ronde. Aan het vertrek staan liefst 23 Nederlanders, verdeeld over negen ploegen. Krijgen we een opvolger voor Adrie van der Poel? De finish in Oudenaarde wordt verwacht tussen 16.35 en 17.25 uur.

Om 9.30 uur is de voorbeschouwing van Sporza (één) reeds begonnen. Na een korte onderbreking gaat de live-uitzending bij de Belg vanaf 13.35 uur verder tot de finish. De NOS zal de Ronde gedeeltelijk uitzenden in de middaguitzending van 13.30 uur. Eurosport 1 komt even na half twee met live-beelden.

Voorbeschouwing: Ronde van Vlaanderen 2017 (WielerFlits)

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (Twitter organisatie)

Livestream (NOS.nl, vanaf 13.30 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
408 Reacties
02-04-2017 16:53
Niet op de kant, niet op het fietspad, niet in een spleet. Gilbert is vandaag de sterkste.
02-04-2017 16:53
Van Baarle toch ook verrazsend sterk vandaag!
02-04-2017 16:53
Wat enorm jammer! Sagan plaatste een versnelling en de sterkste drie met daar net achter van Baarle waren los.
02-04-2017 16:53
Hup Van Baarle
02-04-2017 16:53
Daar is Terpstra!
02-04-2017 16:54
Terpstra!!! Dat was toch Terpstra?
02-04-2017 16:54
[quote]oscarito1908 - 2 april 2017 om 16:52
Haha arrogante Peterke op zijn nek.[/quote]

Chapeau, de meest treurige reactie van de dag.
02-04-2017 16:54
Sagan trekt een stuk doek mee. De jas hing aan de derde fiets (Naesen). Te veel risico van Sagan (zo lijkt het).
02-04-2017 16:54
Dit hoort er bij hoor wat mij betreft, inherent aan het parcours.
02-04-2017 16:54
Nou lekker, van je fiets door zo'n dronken debiel.
02-04-2017 16:54
Wat een sof! Van Baarle wel op weg naar het podium, dat is dan wel weer mooi voor hem. Hongerklopje bij Gilbert nu en...
02-04-2017 16:55
Vanwaar komt die Terpstra nu ineens haha
02-04-2017 16:55
Ben wel bang dat v Baarle nog ingelopen gaat worden door de groep achter hem.
02-04-2017 16:55
Van Baarle poeft er gewoon 12 seconden af.
02-04-2017 16:55
Terpstra heeft een flinke Kwaremont gereden zeg!
02-04-2017 16:55
Waar komt Terpstra in godesnaam opeens vandaan?
02-04-2017 16:56
Greg toch nog met een gooi naar t podium, zou mooi zijn als ie daar naast Phil kan staan.
02-04-2017 16:56
Mooie oversteek van Terpstra. Soms lijkt Terpstra weg in een wedstrijd en dan zit ie weer voorin.
02-04-2017 16:56
En toch denk ik dat Parijs-Roubaix van Baarle nog beter moet liggen.
02-04-2017 16:56
Leek toch dat Sagan te dicht tegen de hekken reed en bleef hangen in een reclamezeil. Naesen die dan en passant ook nog een trui van iemand meesleurt. Wat een aparte ontwikkeling. Rijden we nu op 1 t.m. 4 met 2 ollanders en 2 belgen.
02-04-2017 16:57
Hup Dylan!
02-04-2017 16:57
Haha, 2 Nederlanders bij de eerste 4. Als je dan de berichten van een paar uur terug terugleest.
02-04-2017 16:58
Toch 2 nederlanders bij de eerste 4 ineens, haha.
02-04-2017 16:58
Terpstra? Gaat zelfs meerijden achter Gilbert..
02-04-2017 16:58
nederlanders doen het toch nog wel oke,

Om te reageren moet je ingelogd zijn.