Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017
zondag 2 april 2017 om 10:15 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017

Eindelijk is daar de Hoogmis: de Ronde van Vlaanderen. Na weken van voorbereiding is dit het moment waarop iedereen wil pieken. De renners wacht 260 kilometer door het Vlaamse land. Als de koers weer vroeg opengebroken wordt, zou dat zomaar eens kunnen gebeuren op de Muur van Geraardsbergen, 95 kilometer voor het einde. Wie volgt Peter Sagan op? Volg het verloop van de wedstrijd hier op WielerFlits.

Om 10.30 uur klinkt het startschot in Antwerpen, dat na meerdere jaren Brugge aflost als beginplaats van de Ronde. Aan het vertrek staan liefst 23 Nederlanders, verdeeld over negen ploegen. Krijgen we een opvolger voor Adrie van der Poel? De finish in Oudenaarde wordt verwacht tussen 16.35 en 17.25 uur.

Om 9.30 uur is de voorbeschouwing van Sporza (één) reeds begonnen. Na een korte onderbreking gaat de live-uitzending bij de Belg vanaf 13.35 uur verder tot de finish. De NOS zal de Ronde gedeeltelijk uitzenden in de middaguitzending van 13.30 uur. Eurosport 1 komt even na half twee met live-beelden.

Voorbeschouwing: Ronde van Vlaanderen 2017 (WielerFlits)

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (Twitter organisatie)

Livestream (NOS.nl, vanaf 13.30 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
408 Reacties
02-04-2017 16:49
Doodjammer deze valpartij, maar goed het was toch al over.
02-04-2017 16:50
ARGHHH gedaan....
02-04-2017 16:50
Neeeeeee!!!
02-04-2017 16:50
Bedonderen,
verwonderen,
het lijden,
het strijden,
de beklimmingen,
koersen en verrassende overwinningen.
02-04-2017 16:50
Nou doorrijden van Baarle. Gooi er een tijdrit uit.
02-04-2017 16:50
Ai ze vallen allemaal! Nu is het definitief beslist! Dylan voor het podium dan maar.
02-04-2017 16:50
NeEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Dit is niet waar. Dit kan niet.

o
o
o
o
02-04-2017 16:50
Oeh sagan onderuit!
02-04-2017 16:50
IN EEN JASJE!!!!
02-04-2017 16:50
Potverdekke.. Sagan pakt het spandoek mee.
02-04-2017 16:50
Ok...

Allerkutste Ronde van Vlaanderen die ik me kan herinneren.

Gilbert ging het al wel halen, daar doet het gelukkig niets aan af. Maar een saaie koers, met zo'n einde... Jammer hoor.
02-04-2017 16:50
En die valpartij is eigen schuld, moeten ze maar niet in het gootje rijden.
02-04-2017 16:51
Het moest er es vsn komen dit met al dat volk op die belgjes.
02-04-2017 16:51
Wat een achterlijke mensen daar!
02-04-2017 16:51
Drama zeg.
Bora had duidelijk de TV voorin in de wagen. Dat mocht toch niet meer?
02-04-2017 16:52
Pfff...
02-04-2017 16:52
Sagan rijdt zelf de hekken in.
02-04-2017 16:52
@Lynda: Ja, en tóch... het is wielrennen op en top.
En een Nederlander tweede misschien wel?
02-04-2017 16:52
Dit is wel een Ronde die me bij zal blijven. Parijs Roubaix taferelen.
02-04-2017 16:52
Haha arrogante Peterke op zijn nek.
02-04-2017 16:52
Dylan wordt gewoon tweede in de Ronde. Mooie uitslag voor Nederland
02-04-2017 16:53
wordt tijd dat ze die domme mensen eens minimaal 1 meter vh parcours houden
02-04-2017 16:53
Belgjes niks misdaan, Sagan rijdt tegen de nadar.
Van Baarle op 2.
02-04-2017 16:53
Het was niet het jasje hoor.. Sagan viel eerst en Naesen pakt in z'n val een jasje mee.
02-04-2017 16:53
Van Baarle van opgeslokt worden en buiten de top 10 eindigen nu naar het podium wss.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.