Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
zaterdag 28 februari 2015 om 11:26 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015

Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?

Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
305 Reacties
1 2 3 13
28-02-2015 11:36
Ja, laat het maar beginnen. Het weer is in ieder geval beter dan vorig jaar.
28-02-2015 11:48
En we zijn nu officieel begonnen
28-02-2015 11:55
Whoehoe, alle nare zaken even naar de achtergrond duwen en koersen maar! Zwarte gezichten, trillende onderarmen, een balende Van Avermaet op de tweede plek, laat maar komen de klassiekers!!
28-02-2015 12:00
Het feit dat we De Cauwer weer kunnen begroeten vanuit onze huiskamer, maakt dit al een heugelijke dag.
28-02-2015 12:02
Eindelijk. Pang! Begonnen!
28-02-2015 12:04
De kopgroep: Alexis Gougeard (AG2R),Christophe Laborie (BSE), Jaroslaw Marycz (CCC), Lous Verhelst (COF), Michael Reihs (Cult), Matt Brammeier (MTN) en Kevin Van Melsen (WGG). Ze hebben 38 seconden op het peleton
28-02-2015 12:08
Marcyz (CCC) valt weg uit de kopgroep van 6 die nu 2 minuten heeft op het peloton.
28-02-2015 12:11
Sean De Bie (LTS), Albert Timmer (TGA) en Jaroslaw Marycz (CCC) zitten op 45 seconden van de kopgroep
28-02-2015 12:19
Spannend!! Hier kijk ik al de hele week naar uit. :)
28-02-2015 12:21
Geen romige potjes in de kopgroep, ben benieuwd of we die de rest van de koers nog gaan zien
28-02-2015 12:35
Nu begint het wielerseizoen toch echt. Wordt het eerste weekend weer shirtjes en renners herkennen en proberen zo snel mogelijk in het systeem te krijgen voor dit jaar.
28-02-2015 12:36
Heerlijk. Laat maar komen.
28-02-2015 12:38
Trouwens, ik heb het topic gevonden via link op twitter, maar via de site kan ik het niet vinden?
28-02-2015 12:39
@sven
Rechtsboven met de pijltjes.
28-02-2015 12:41
De Bie (LTS) en Timmer (TGA) zitten nu ook in de kopgroep, ze hebben ruim 5 minuten voorsprong
28-02-2015 12:41
@123poetertjes Op de mobiele versie zie ik dat niet
28-02-2015 12:43
Klopt , redactie is er een manier om het te verwerken in een menu voor de mobiele site?
28-02-2015 12:44
Zie het al, helemaal onderaan in de slider!
28-02-2015 12:47
Klopt je ziet op de hoofdpagina niet de link naar deze topic waar we de Omloop kunnen volgen
28-02-2015 12:49
@mollemarijden, helemaal onderin staan de volgtopics. Btw mooi deze nieuwe site!
28-02-2015 12:50
Ruim 41 kilometer in het eerste uur
28-02-2015 12:51
Jaa bedankt @slice, zit wel erg verstopt haha
28-02-2015 12:54
Yeah we zijn begonnen. Nog een half uur en we kunnen het live gaan volgen.
28-02-2015 12:56
Etixx-Quickstep / Lotto-Jumbo / BMC / Europcar aan kop van het peloton. Voorsprong nog steeds ruim 5 minuten
28-02-2015 12:58
Goed verstopt die volgtopics;0 maar dat is eenmalig ongemak, complimenten.
On: best een grote kopgroep, maar geen van de grote ploegen aanwezig, die worden wel ingehaald.
1 2 3 13

Om te reageren moet je ingelogd zijn.