Giro 2017: Volg hier de zeventiende etappe
woensdag 24 mei 2017 om 11:10 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de zeventiende etappe

Hoe handhaaft Tom Dumoulin zich vandaag? Dat is de hamvraag van de zeventiende etappe van de Giro d’Italia. Met nog vijf ritten te gaan, komt Milaan steeds dichterbij. Vandaag staat een gevaarlijke overgangsrit van Tirano naar Canazei op het menu. Weet Tom Dumoulin ook na deze rit zijn roze trui te behouden? Volg het hier op WielerFlits.

De etappe vertrekt om 11:25 vanuit Tirano. De finish wordt 219 kilometer later in Canazei verwacht tussen 16:52 en 17:31. Eurosport zendt de rit vanaf 13:15 uur live uit op het hoofdkanaal.

Links:
Giro 2017: Voorbeschouwing etappe 17 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 17

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
215 Reacties
1 3 4 5 6 7 9
24-05-2017 14:25
@robotour, klopt het gaat daar geniepig omhoog en af en toe een steiler stukje, dus als je wilt kun op de laatste 80 km wat forceren. Maar ik verwacht geen strijd in de groep roze trui. Die geloven het wel.
24-05-2017 14:25
Is ons aller Tommetje nog een beetje goed aan het fietsen? (ben niet in de gelegenheid te kijken)
24-05-2017 14:25
Ze blijven maar uitlopen. Dit maken de achtervolgers nu echt niet meer goed hoor. En na die laatste col is het te laat.
24-05-2017 14:27
Breaking news op Sporza: niet Stamsnijder maar Lars Bak won gisteren de 100 flesjes bier. 'Bak bier', erg mooi. Maakt het mislukte voorjaar bijna goed...
24-05-2017 14:29
Vandaag weinig reuring in de top van het klassement, denk ik. Alle tijd dus om ons te buigen over een belangrijke vraag naar aanleiding van de etappe van gisteren: zou de bolus van Tom zijn veiliggesteld voor het Nederlands Sportmuseum? Ik meen dat dat in moeilijkheden verkeert en dit zou een mooie aanwinst zijn om meer publiek te trekken.
24-05-2017 14:32
kittelkolb: lamlendig tempo in het peloton. lekker rustig dus voor dumoulin. misschien geeft ie het roos wel een dagje aan polanc, net zo makkelijk.
24-05-2017 14:35
Peloton nog steeds op 6 minuten van grote groep en op 11.30 van kopduo met 90 km te gaan.
24-05-2017 14:35
@ tuubke:
en hoe wou je die drab oppakken?
24-05-2017 14:39
Polanc nu virtueel in de witte trui. Nu op jacht naar plek 7 van Mollema.
24-05-2017 14:43
Heeft iemand dit nog door, of ben ik gek geworden?
Die grote groep van 36 is in 2 gesplitst?
24-05-2017 14:44
@ ah-ja
Thanks, ik hoef dus vandaag niet elke keer stiekem te kijken. ;)
24-05-2017 14:45
iemand een link? kan niet meer vinden sinds vandaag..?
24-05-2017 14:48
We doen graag lacherig over Montfort, maar hij is in deze Ronde al aanvallender dan in heel zijn carrière voordien en zijn 7de plaats in de eerste tijdrit was echt niet gestolen.
Al moet ik toegeven dat ik me zijn gezicht nu ook even niet voor de geest kan halen (dat heb je met die tijdrithelmen en zonnebrillen) ;-)
24-05-2017 14:53
http://tiz-cycling.racing/live-stream/
24-05-2017 14:54
Een groep van 36? Wow.
En heeft Polanc nu bijna 10 minuten goed gemaakt van zijn 12 minuten in het klassement?
24-05-2017 14:55
Peloton laat begaan, terwijl Izaguirre vanuit grote groep probeert een gat van 3 minuten te dichten met de kop van de wedstrijd.
24-05-2017 14:56
kittelkolb, dat doe ik wel voor jou, mn baas heeft lekker weekje vrij
24-05-2017 14:57
Mohoric gaat 80 km in zijn eentje verder, gezellig.
24-05-2017 14:59
Dit bericht is verwijderd
24-05-2017 14:59
Treurig nieuws: de website ProCyclingLive is vandaag ter ziele gegaan. https://www.procyclinglive.com/

Mocht iemand een andere site weten om makkelijk streams te vinden, laat het vooral weten. Anders wordt het erg lastig kijken hier op het werk.
24-05-2017 15:00
Was Quintana nu over dat muurtje aan het kotsen???

Edit: verkeerd gezien
24-05-2017 15:05
Op dit moment is het http://tiz-cycling.racing/live-stream/ die meestal wel goed is.

Daarnaast heeft Youtube meestal wel een live stream al zul je af en toe een nieuwe stream moeten zoeken als deze wordt gesloten.
24-05-2017 15:06
Peleton mag wel eens een beetje in gang schieten.
24-05-2017 15:09
Heavy stuff in die drinkbus als Quintana ervan uit evenwicht geraakt, lichtgewicht of niet ;-)
24-05-2017 15:10
@Natrix Maura, ach, dat deed Dumoulin gisteren ook... :)

On: iedreeen die vooraf riep over 'die moord-Giro' met 'loodzware slotweek' doet er goed aan vandaag daar nog eens aan terug te denken. Slaapwandelen is actiever. Morgen en zondag zijn de laatste spannende dagen en dan is het FEEST!
1 3 4 5 6 7 9

Om te reageren moet je ingelogd zijn.