Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
1 5 6 7 8 9 32
26-05-2017 13:48
Pinot is wel de lachende 3e trouwens, gisteren voordeel en vandaag weer :)

Voor de rest niet netjes nee, maarja als je arrogante uitspraken gaat doen dan kan je hier op wachten.
26-05-2017 13:49
Yep, plaspauze en aanvallen. Nog iemand die Nibali zo'n gentleman vind nu?
26-05-2017 13:49
Dit is kapot lag van Nibali en quintana.
26-05-2017 13:49
Zelden gezien. Walgelijk als het waar is! En als Tom nu terugkomt dan keihard afstraffen
26-05-2017 13:49
Quintana en Nibali zullen ook nog wel moeten plassen.
26-05-2017 13:49
Rustig blijven ademen. Alles komt straks weer samen.
26-05-2017 13:49
Volgens de ticker is het gat al bijna dicht?
26-05-2017 13:49
Sebasie98 Het staat onderin het artikel ;)
26-05-2017 13:49
@ zwiggelbig: dus omdat iemand bepaalde uitspraken doet, hoeft van jou de beste en sterkste niet te winnen.

Get a life
26-05-2017 13:49
gps gaat heel snel met seconde alle kanten
26-05-2017 13:49
De mannen die zijn gaan koersen tijdens de plas pauze maken zich bij de wielerwereld niet bepaald populair
26-05-2017 13:50
Wat ook kan is dat Nibali even gas gaf in de plaspauze en daarna terugnam om Dumoulin even te pesten. Nu wordt er weer 40 sec gegeven btw
26-05-2017 13:50
wel beeld maar nog altijd geen geluid.
26-05-2017 13:50
Als de RAI het zegt zal het wel kloppen, die hebben er geen belang bij om Nibali in een slecht daglicht te zetten. Echt smeerlappen, totaal geen enkel gevoel voor sportiviteit die Zuid-Europeanen.
26-05-2017 13:50
Snap niet waarom mensen dit belachelijk vinden. Tom doet gister domme uitspraken dan gaan ze echt geen medelijden meer hebben om niet tijdens een plaspauze aan te vallen
26-05-2017 13:50
Zit Bauke voorin?
26-05-2017 13:51
@bertvd
Eerder: als iemand bepaalde uitspraken doet, verliest hij sympathie
26-05-2017 13:51
Het verschil is nu (handgeklokt) 33 seconden.
26-05-2017 13:51
35-40 seconde zelf waargenomen
26-05-2017 13:52
Denk dat Tom hier ff een lesje pelotonpolitiek krijgt, maar dat het uiteindelijk wel weer samenkomt.
26-05-2017 13:52
Alsof Nibali die zelf nooit doet
26-05-2017 13:52
Walgelijke actie van Nibali en Quintana als dit na een sanitaire stop plaatsvond. Mocht een van die eerste 2 hierdoor de Giro winnen dan is het met stip de aller lelijkste Giro winnaar ooit. En dat in de 100ste editie..
26-05-2017 13:52
Luchtbeelden schijenen een verschil van grofweg 30 sec te geven, dat gaat wel dicht dan
26-05-2017 13:52
zitten nog wel weinig man bij de groep dumoulin
26-05-2017 13:52
Nou, daar heeft Dumoulin zijn Nederlands pact. Alle drie de Nederlanders uit de top 10 laten zich verrassen.
1 5 6 7 8 9 32

Om te reageren moet je ingelogd zijn.