Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
1 3 4 5 6 7 32
26-05-2017 13:42
Had al een slecht voorgevoel.
26-05-2017 13:42
Als.dit via een plaspauze is gebeurd zijn Nibali en Quintana echt de meest laffe renners die ik ken.
26-05-2017 13:42
Tom verliest de Giro door plassen en poepen
26-05-2017 13:42
@ RV:

https://www.youtube.com/watch?v=F95NG2t_Nko
26-05-2017 13:42
Klopt niets van die tijdwaarneming
26-05-2017 13:42
Wat is er gebeurd?! Een plaspauze en de mannen vooraan gingen koersen??
26-05-2017 13:42
GPS klopt in elk geval niet. Gat is zo'n 40 seconden schat ik!
26-05-2017 13:42
Dat verschil lijkt mij niet te kloppen.
26-05-2017 13:42
Is het al zeker dat het een plaspauze was dan??
26-05-2017 13:42
Zuur zeg. Je kunt je dus nooit rijk rekenen, blijkt wel. Dit is natuurlijk wel gedaan zo. Zonde. Weer een teleurstelling rijker.
26-05-2017 13:42
Het is wat met dat wielrennen. Zijn er een aantal kopmannen die aan elkaar gewaagd zijn (met maar liefst drie Nederlanders daarbij!) en blijft het spannend tot en met de laatste dag - en nog blijven volgers klagen. Die permanente ontevredenheid: nog vermoeiender dan het rijden van een bergetappe.
26-05-2017 13:43
Welke mannen zitten allemaal achteraan?
26-05-2017 13:43
Poehé, spettacolo
26-05-2017 13:43
Denk niet dat de gps klopt, het is ook hopen maar lijtk em ook heel straf dat sunweb en co niet inlopen op de kopgroep
26-05-2017 13:43
Gewoon dom Dumoulin had moeten demarreren en van voorop plassen
26-05-2017 13:43
Heel ziek dit, niet normaal.
26-05-2017 13:43
Typisch. Zo jammer weer.
26-05-2017 13:43
De GPS springt weer eens alle kanten op. Zeer irritant dat we al bijna de hele Giro geen betrouwbare verschillen in beeld krijgen. Onprofessioneel.
26-05-2017 13:43
Wat een oelewapper die Tom zeg, nog niks geleerd zeker. O zo dom!!!
26-05-2017 13:44
Hopen dat Nibali of Quintana lek rijden.
26-05-2017 13:44
Tja, lik op stuk. Als je niet met respect met je tegenstanders omgaat, dan kom je er vroeg of laat achter.
26-05-2017 13:44
Echt hoe dan?
26-05-2017 13:44
Dit bericht is verwijderd
26-05-2017 13:44
De italianen hebben ook wel baat bij geen volledige juiste gps he, werkt als olie op het vuur voor Movistar en co
26-05-2017 13:45
Er rust een vloek op een Nederlandse winnaar van een grote ronde!
1 3 4 5 6 7 32

Om te reageren moet je ingelogd zijn.