Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
1 4 5 6 7 8 32
26-05-2017 13:45
Hele domme fout van Dumoulin. Karma zou Nibali zeggen
26-05-2017 13:45
Misschien gewoon verrast? Laten we maar eens rustig kijken en afwachten voordat we oordelen.
26-05-2017 13:46
lol. 2 minuten. Nu weer 40 seconden. Is dus nooit 2 minuten geweest.
26-05-2017 13:46
40seconden.
26-05-2017 13:46
wat een sukkel die Tom zeg, wakker blijven
Hoe krijgt hij dit voor elkaar
26-05-2017 13:46
Hierop had je moeten rekenen, je kan wel degelijk zo plassen dat je al-tijd weer terugkomt.
26-05-2017 13:46
Pinot dan toch op het podium ? maar ten koste van Dumoulin ?
26-05-2017 13:46
Joh, in een plaspauze ?? Is dat echt zo ??
26-05-2017 13:46
Die boemerang die Tom gisteren in al z'n emoties uitgegooid heeft is op de terugweg. Wordt hier gewoon bij z'n edele delen gegrepen. Niet netjes, maar dat waren z'n uitspraken gisteren ook niet.
26-05-2017 13:46
Die tijdswaarneming, Tom mag wel opletten dat er niets in z'n eten gestopt want die Italianen zijn tot alles in staat!
26-05-2017 13:46
giro ticketer geeft nog maar 40 seconde aan
26-05-2017 13:46
GPS trekt al enorm bij, 30 sec verschil ?
26-05-2017 13:46
Nog maar 20 seconden nu.

Ja.... RAI confirmed een plaspauze.
26-05-2017 13:47
Het komt alweer dichterbij.
Ja tom je moet wel bij de pinken blijven als je je mondje voorbij praat
26-05-2017 13:47
Lol. 2 minuten of 20 seconden achter. Wat maakt het uit
26-05-2017 13:47
Het is dus nooit helemaal 1:00 geweest en of het de plaspauze was weet dus niemand
26-05-2017 13:47
Als dit echt een plas pauze was heeft het niks met dom te maken, dit is gewoon laf en sneu.

Maar het is spektakel dus ik klaag veder niet.
26-05-2017 13:47
Denk dat het wel weer bij elkaar komt.

Tom: nooit meer praten. Maar rij ze met je benen aan stront!
26-05-2017 13:47
Hopelijk komen ze terug. Zou wel vervelend zijn om nu tegen een Formigal aan te lopen.
26-05-2017 13:47
jongens, relax :)
26-05-2017 13:47
Nou het spijt me zeer maar van mij mag niballi de giro winnen na die uitspraken van Tom gister. Ben het toch wel met nibali eens dat dat onnodig arrogante uitspraken waren
26-05-2017 13:48
Ah, volgens de RAI dus in een plaspauze.... dat zou wel echt toppunt van laf zijn.
26-05-2017 13:48
15 sec,
26-05-2017 13:48
Die gps is echt all over the place, eerst was het 2 minuten nu is het 20 seconden.
26-05-2017 13:48
RAI bevestigt dat het tijdens een plaspauze was. Bizar als dat waar is. Kansloos zelfs!
1 4 5 6 7 8 32

Om te reageren moet je ingelogd zijn.