Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
26-05-2017 13:37
Dumoulin nu op achterstand in de afdaling.
26-05-2017 13:38
Dit wordt beetje 130 KM oorlog.
26-05-2017 13:38
Zeer jammer dit. Dit gaat niet meer goed komen.
26-05-2017 13:38
Gewoon heel domme uitspraken van Dumoulin gisteren. Misschien terecht, maar tactisch niet slim. En nu mag je vol aan de bak.
26-05-2017 13:39
Nou hopen dat JvdB zijn benen van welleer heeft gevonden en de kopgroep vooruit blijft. Zou toch wat zijn als JvdB in ene wint XD
26-05-2017 13:39
@Striga
In het AD heeft gestaan dat Kruijswijk zijn wattages van vorig jaar niet haalt. Dus helemaal mee eens.
26-05-2017 13:39
Dit is wel klaar, 3 ploegen tegen 1
26-05-2017 13:39
Ff plassen
26-05-2017 13:39
Tja. Eigen schuld Tom.
26-05-2017 13:39
Leuke rit zo
26-05-2017 13:39
Ben benieuwd wat het verschil is, maar hoe kun je je zo laten verrassen zeg
26-05-2017 13:40
En geen commentaar want Eurosport.
26-05-2017 13:40
Livestream ?
26-05-2017 13:40
Lol hebben ze hem gepakt in de plaspauze? :D Niet slim...blijf bij je concurrenten.
26-05-2017 13:40
iemand stream?
26-05-2017 13:40
Minuut achterstand al, het is gedaan er rijden nu 4 ploegen op kop. Hoe is dit mogelijk zeg...... nu al 1.15 minuut
26-05-2017 13:40
Was een plaspauze, dus idd laf koersen.
26-05-2017 13:40
1 minuut al achter SCHANDALIGE ACTIE DIT TYPES NEDERLANDERS IN HUN ACHTERSTE GEPAKT
26-05-2017 13:41
Top 5 min dumoulin? Trek heeft nog wel leuke hardrijders
26-05-2017 13:41
Steven en Tom achterin
26-05-2017 13:41
Niet te geloven, ik ga nooit meer kijken op de laatste vrijdag van een grote ronde.
26-05-2017 13:41
Ongelooflijk!!
26-05-2017 13:41
Is dit echt in de plaspauze gebeurd?
26-05-2017 13:41
verschil lijkt me geen 1 minuut gezien de camera?
26-05-2017 13:42
Kan da nu dat ze gewoon 2min wegrijden?! Bergop vol aan de bak.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.