Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
1 9 10 11 12 13 32
26-05-2017 14:09
Dom, dom, dom. Dit is echt veel erger nog dan de giro verliezen door een val in de sneeuw. K*t!
26-05-2017 14:09
Volgens de RAI zou Rojas bij Dumoulin zijn gebleven om precies vast te stellen dat ze op kop moesten gaan rijden..
26-05-2017 14:09
Laten we hopen dat het zo samen komt en als Nibali en Quintana dan gaan plassen, dan doe je precies hetzelfde terug.
26-05-2017 14:09
Wie rijdt dat gat nu dicht, TLJ mede?
26-05-2017 14:09
Quintana heeft zo natuurlijk ook de Giro van 2014 gewonnen. Door te demarreren toen de koers geneutraliseerd was
26-05-2017 14:10
[i]edit redactie: niet anti-supporteren[/i]
26-05-2017 14:10
Ik hoop dat Dumoulin Quintana en Nibali straks even goed in de ogen kijkt
26-05-2017 14:10
Dit bericht is verwijderd
26-05-2017 14:10
BAF:

Enrico‏ @enporta 11 min.11 minuten geleden
Meer

"The RAI commentator said that Rojas stayed with Tom to inform Quintana the "right" moment to attack. Crazy shit..."

ZO EXTREEM LAAG DIT.
26-05-2017 14:10
Er gaan al verhalen rond dat het afgesproken is en dat Movistar Rojas bij Dumoulin had gezet en die moest een seintje geven wanneer ze konden aanvallen.
26-05-2017 14:11
Ben erg benieuwd of tom zo iets zegt stel dat die aansluit
26-05-2017 14:11
Wat een zielige manier van koersen. Laf laf laf. Totaal geen respect
26-05-2017 14:11
Moosje7 het is idd de keuze: doorknallen met een klein groepje op de klim.. dan kan tom met zn ploeg erover gaan en in de vallei daarna knallen. Of movistar en co behouden hun makkers en tom, kruijswijk, yates, mollema en co kunnen wel aansluiten.

Sporza: Volgens de commentatoren van de RAI zou Rojas bij Dumoulin gebleven zijn om aan Quintana het juiste moment aan te geven om aan te vallen.
26-05-2017 14:11
Eigenlijk zijn quintana en nibali geen toprenners. 1 tegen 1 zijn ze niks.
26-05-2017 14:12
Er zijn nu vast heel veel mensen die hopen dat Nibali en Quintana hun podiumplekken verliezen ;)
26-05-2017 14:12
Ik hoop dat Dumoulin alleen met zijn benen spreekt
26-05-2017 14:12
En weer 40 seconden, lol.
26-05-2017 14:12
Iemand voor deze arme knul een stream? Ik kan echt niets vinden...
26-05-2017 14:13
Hopelijk rijdt Dumoulin zo dat gat dicht en kijkt hij ze even diep in de ogen. Verder hoop ik dat hij daarna naar Sky verkast. Dan winnen Nibali en Quintana nooit meer wat.
26-05-2017 14:13
Ze rijden het wel dicht, desnoods Tom,Yates,Steven en Bauke zelf op de klim. Maar dit was ontzettend laf van de haai en nairo ik hoop dat froome en contador ze helemaal kapot rijden in de tour
26-05-2017 14:13
Zit Rai in het complot? Die tijdswaarneming is crazy
26-05-2017 14:13
Als Rojas het moment meld wanneer Dumoulin iets minder geconcentreerd lijkt, is er toch niets mis mee.
26-05-2017 14:13
Clement rijdt t dicht voor kruijswijk, dumoulin en mollema
26-05-2017 14:14
https://www.youtube.com/watch?v=F95NG2t_Nko
26-05-2017 14:14
Toch een pact met Lotto Jumbo? :P
1 9 10 11 12 13 32

Om te reageren moet je ingelogd zijn.