Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
26-05-2017 14:14
@Cyclingbruh:
Dan niet uiteraard, maar als het daadwerkelijk om een sanitaire stop ging dan gaat dit alle ongeschreven boeken te buiten.
26-05-2017 14:14
https://www.youtube.com/watch?v=o2SdHbN3LPY
stream.. ik heb enkel geen geluid, dus vraag me niet naar de taal :P
26-05-2017 14:14
Volgens mij nog maar 18 seconden.
26-05-2017 14:14
Sunweb neemt echt geen enkel initiatief
26-05-2017 14:14
Nu dus bevestigd op moment dat die plast aangevallen. Laf zeg.
26-05-2017 14:15
Héhé, toch Clement de meesterknecht!
26-05-2017 14:15
Bevestiging van Spekenbrink, aanval tijdens plaspauze.
26-05-2017 14:15
Even klaagmodus:
Eurosport reclames & dramatische tijdswaarneming
:(
26-05-2017 14:15
Ik denk dat er een kruis over kan als het gat niet dicht gaat. Na de klim waarschijnlijk geen knechten en hulp meer voor Dumoulin.
26-05-2017 14:15
Jammer dat het op het vlakke niet al dicht was. Nu wordt het wel erg zwaar hoor
26-05-2017 14:15
Mollema en Kruijswijk moeten die klim op hun rekening nemen en dan rijd tom daarna een tijdrit op het vlakke voor Mollema en Kruijswijk terug, en dan rijden ze die gat makkelijk dicht
26-05-2017 14:15
Iemand nog die Nibali en Quintana sportief vind?
26-05-2017 14:15
Ach, moet je er voor maar gaan plassen. :p
26-05-2017 14:15
De rol van de oortjes in het wielrennen wordt alsmaar zieker...
26-05-2017 14:15
Als het klassement nu verloren is voor tom,steven,bauke en yates voor bij is hoop ik dat ze het hele team uit de giro halen als protest
26-05-2017 14:16
Sterke Clement
26-05-2017 14:16
Battaglin en Clement nu.
26-05-2017 14:16
@ robotour: vooraan gaat ook iedereen er vanaf. Dus het zegt nog weinig
26-05-2017 14:16
Kruijsie gaat knechten voor Tom. I love you Stevie.
26-05-2017 14:17
Nibali heeft al mijn respect wel verloren zo. Quintana idem
26-05-2017 14:17
Moet het zelf doen nu, ik vrees dat er een kruis over kan.
26-05-2017 14:17
Oke bevestiging van Spekebrink.

Wat ontzettend laag en er spoken nu toch wat gedachten door mn hoofd.
26-05-2017 14:18
Heeft Dumoulin geen enkele ploegmaat meer over? Dat is dan wel verontrustend zwak
26-05-2017 14:18
Karl Vannieuwkerke :
"Aanval tijdens een plaspauze van de leider in het begin van de rit. Nibali & Quintana vallen nog wat lager. Komaan, haal ze terug! #Giro100"
26-05-2017 14:18
Jurgen als reddende engel!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.