Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
1 8 9 10 11 12 32
26-05-2017 14:04
Kruijswijk zet van emden nu op kop. Die ligt er zo toch af.
26-05-2017 14:04
Heinrich: omdat jurgen dan evt nog wat in de vallei na die berg kan betekenen.
@fast freddy err tickers en beelden spreken je toch tegen hoor TLJ doneert ook hun mannetjes
26-05-2017 14:04
In welke groep zit Jungles eigenlijk?
26-05-2017 14:04
Dit zijn gewoon de ongeschreven regels die ze niet respecteren. 130 km voor t eind pissen... Nee mijn respect voor Nibali en Quintana is nu compleet verdwenen.
26-05-2017 14:04
Fast Freddy is zeker een Belgmans die de Ollanders niks gunt?
26-05-2017 14:04
Quintana en Valverde kunnen beter niet gaan pissen in de Tour, want dan kan je er donder op zeggen dat TLJ, Trek, Sunweb, Orica en Sky niet gaan rijden om ze een koekje van eigen deeg te geven.
26-05-2017 14:04
@Dayer:
Als het daadwerkelijk zo is gegaan zoals bericht dan is dit het einde van iedere vorm van sportiviteit in het peloton, zeker richting Nibali of Quintana. Dan wordt iedere vorm van pech voor Bahrain en Movistar aangegrepen om ze een loer te draaien. En Nibali en Quintana krijgen sowieso nooit meer het voordeel van de twijfel in dit geval. Het enige wat dit veroorzaakt is nog meer gekte in het peloton.

Bijzonder lage actie van die twee. Quintana zal wel met een verhaal komen 'ik viel niet aan' en Nibali gaat zeggen dat ze op hem ook niet hoeven te wachten.
26-05-2017 14:05
Wat een rare tijdmeting steeds...
26-05-2017 14:05
Wel typisch weer hoor, alle Nederlsnders de slag weer gemist.
26-05-2017 14:05
haha, weer de hard tegen onzacht
26-05-2017 14:05
Gat trouwens nog maar een seconde of 20
26-05-2017 14:06
Eurosport met die reclames..pff. Net voordat het beeld wegging leek het erop dat ze dichterbij waren gekomen. Iemand die dit kan bevestigen?
26-05-2017 14:06
Ben ik nou gek of draait Sunweb niet eens mee in de achtervolging?
26-05-2017 14:06
[i]edit redactie: niet doen[/i]
26-05-2017 14:07
Benieuwd of Quintana en Nibali nog durven plassen zo
26-05-2017 14:08
Het gaat wel weer samenkomen. Pinot blijkt, goh, nou ook niet Tommie's makkertje, het lijkt wel alsof al die wielrenners het alleen maar fijn vinden als eenander eraf ligt ...
26-05-2017 14:08
Wel dichterbij, nog steeds een gat
26-05-2017 14:08
Lage actie, maar wel heerlijk spannend mocht het alsnog allemaal samenkomen. Dit kun je echter totaal niet doen. Dit moet zelf de RAI en de Italiaanse en Spaanse pers uiteindelijk veroordelen. Iedereen wilt winnen, maar op deze manier kan echt niet.
26-05-2017 14:08
Pfoeh wel spannende rit zo in ieder geval.
26-05-2017 14:08
Is er ergens een livestream (?), want Eurosport is verschrikkelijk .
26-05-2017 14:08
Pffff. Die reclame ook
26-05-2017 14:08
De ravitaillering wordt compleet over geslagen. Is dat zo handig?
26-05-2017 14:08
Of het nu sportief is of niet... het maakt de koers wel plots ontzettend interessant. Puur qua schouwspel toch veel beter dan het saaie controleren? You need some 'bad guys' for a hero to stand up! Dit kan Dumoulin's potentiële overwinning alleen maar mooier maken.
26-05-2017 14:08
In de tour ga ik supporteren voor Froome. Die zou zoiets nooit doen.
26-05-2017 14:09
gat lijkt gewoon dicht te gaan, en anders knallen ze er op die klim wel naartoe, quintana en Nibali gaan echt niet zonder hun knechten rijden
1 8 9 10 11 12 32

Om te reageren moet je ingelogd zijn.