Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe
vrijdag 26 mei 2017 om 11:45 Volg in Google

Giro 2017: Volg hier de negentiende etappe

Het is opnieuw klim geblazen voor de renners in de Giro. Vandaag staat weliswaar een minder zware rit dan gisteren op het programma. Maar eenvoudig is het zeker niet, want ook in etappe negentien staat er het nodige klimwerk op het programma. Grijpen de vluchters hun kans, of gaan Movistar en Bahrain Merida andermaal proberen om Dumoulin onder druk te zetten?


De start is om 12:00, de aankomst wordt verwacht tussen 17.00 en 17.30. Eurosport start om 13:15 met het live-verslag, met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Bobbie Traksel. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 19

Website organisatie
Deelnemerslijst (WielerFlits)
Informatie etappe 19

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Website Giro d’Italia)

Livestream L’Equipe (Frans)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
776 Reacties
26-05-2017 14:18
Dumoulin, Yates en Kruiswijk gaan nu zelf kop over kop, ben benieuwd, alles of niets dus...
26-05-2017 14:18
Kom op Jurgen! Held
26-05-2017 14:19
ik begrijp echt niet hoe je fan kunt zijn van Mollema... lijkt wel de reïncarnatie van Cadel Evans, altijd maar volgen, rij eens mee man, het is notabene Yates die tom het beste helpt... kom op Bauke doe ook een keer mee!
26-05-2017 14:19
Lotto jumbo bedankt! Geweldig aan t rijden, super!
26-05-2017 14:19
KOMOP! Lekker bezig hoor Jurgen!
26-05-2017 14:19
Altijd al gezegd, wat een held is die Jurgen toch
26-05-2017 14:19
Eigenaardig de 3 Nederlanders zitten in de 2de groep.
26-05-2017 14:19
Gat krimpt verder.
26-05-2017 14:19
Én VDB als meesterknecht! Dat we dat nog zouden meemaken :)
26-05-2017 14:19
Heeft er toch nog iemand profijt van de klimknechten die voor Kruijswijk gehaald zijn.
26-05-2017 14:20
Kruijswijk probeert een alliantie op te zetten. SUper.
26-05-2017 14:20
Bij mij ook. Hoop dat ze omvergelopen worden door te enthousiaiste toeschouwers. Nibali is in 1 dag verworden van een groot kampioen tot een [s]laffe hond[/s]
Edit redactie: niet doen
26-05-2017 14:20
Van den broeck klasse man.
26-05-2017 14:20
Komop jurgen
26-05-2017 14:20
Ik mis Wilco :(
26-05-2017 14:21
Jammer dat alpe d'huez niet in de tour zit dit jaar...ik had Quintana er graag naar boven zien klauteren tussen het oranje geweld
26-05-2017 14:21
Wat ontzettend laag van Quintana en Nibali en co inderdaad. Nu ben ik het wel eens met Tom, dat Nibali en Quintana maar van het podium afvallen.
26-05-2017 14:21
Straks op een gruwelijke manier wraak nemen!
26-05-2017 14:21
[i]edit redactie: niet anti-supporteren[/i]
26-05-2017 14:21
Volgens RAI is Rojas in de buurt van Dumoulin gebleven en zodra die ging pissen heeft hij dit doorgeseind en op dat moment zijn Quintana en co gaan aanvallen..... je moet maar willen winnen zo. Respectloos. De woorden van Dumoulin waren gisteren op zijn minst onverstandig, echter wat Quintana en Nibali vandaag flikken gaat de perken te buiten.
26-05-2017 14:21
Haha, Jurgen die ineens de held wordt van onze Noorderburen :-)
26-05-2017 14:21
Wat een ongelofelijk smering spelletje van Nibali en Quintana. Aanvallen tijdens een sanitaire stop is gewoon 'not done'.
26-05-2017 14:21
Goedzo Jurgen!! Heeft even in zijn boosheid een motortje ingeslikt lijkt het wel!
26-05-2017 14:21
Verschil blijft ontzettend klein, het gaat wel dicht denk ik
26-05-2017 14:21
Bauke bedankt jongen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.