Giro 2015: Volg hier de tweede etappe
zondag 10 mei 2015 om 12:40 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de tweede etappe

Vandaag krijgen de sprinters hun kans in de Ronde van Italië. De 177 kilometer lange etappe naar Genova kent weliswaar twee klimmetjes onderweg, maar deze lijken niet zwaar genoeg om een massasprint te voorkomen.

Op de tweede beklimming, die de naam Pratozanino heeft gekregen, zijn punten voor het bergklassement te verdienen. Wie hier als eerste boven komt, mag de volgende dag de Maglia Azzura dragen. Dit maakt het extra interessant om in de vlucht van de dag te zitten.

De renners zullen om 12:55 vertrekken. De aankomst wordt verwacht tussen 17:02 en 17:29. Eurosport en Sporza zenden de wedstrijd vanaf 14:30 rechtstreeks uit. Kan Moreno Hofland voor een verrassing zorgen? Bespreek hier het verloop van de koers.

T15_MadonnaDC_2_alt

Links:
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (NUsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
210 Reacties
1 3 4 5 6 7 9
10-05-2015 16:48
@xistnc
Het loopt ook op, dat hebben ze al tot in den treuren besproken ;)

Het zit Pelucchi echt niet mee de laatste weken :(
10-05-2015 16:49
@ daan gewoon doorgaan. Ik kijk naar de naam en dan lees ik het (vaak) pas.
10-05-2015 16:50
Hoe heet die aankomstsstraat?
10-05-2015 16:50
Gevallen mannen van IAM waren dus Haussler, Pelucchi, Chavanel, Saramotins en Kluge.
10-05-2015 16:52
Interessante aankomst hoor. Leuke bochtjes en allerminst vlak.
10-05-2015 16:52
Tlj zit verspreid over het peloton, ben benieuwd wat Hofland zo kan
10-05-2015 16:54
Liggen ze weer.
10-05-2015 16:54
Was dat Hofland?????
10-05-2015 16:54
Valpartij weer, veel volk. En weer Haussler.
10-05-2015 16:54
Haussler ligt er ook weer eens bij
10-05-2015 16:54
Weer een val. Chavanel en Haussler opnieuw. Pozzovivo. Ook wat Lotto erbij. 1 Katusha lag pijnlijk.
10-05-2015 16:55
Ik zeg niks meer...;)
10-05-2015 16:55
Peloton ligt in stukken.
10-05-2015 16:55
Peloton is verbrokkeld.
10-05-2015 16:55
Gaat Saxo nu al voor het roze ofzo?
10-05-2015 16:55
Hopelijk Kruijswijk in het eerste stuk
10-05-2015 16:55
Haussler ligt al het hele jaar op zn kokosnoot. Niet te geloven hoevaak die kerel valt.
10-05-2015 16:55
Ik zie 2 TLJ vooraan, een daarvan is Hofland volgens mij
10-05-2015 16:56
@Impurito
De Via XX Settembre?
10-05-2015 16:56
Hofland helemaal voorin het peloton.
10-05-2015 16:56
Hofland en Kruijswijk van voor met 1 man. Daarachter nog 2.
10-05-2015 16:56
Nee, dat was Hofland niet. Een langere, dus Keizer of Tjallingii.

Ik zag wel 2x TLJ op jacht naar de voorsten, dus ofwel Hofland ofwel Kruijswijk op achterstand. Niet allebei, want ik zag ook 3x TLJ helemaal voorin.
10-05-2015 16:56
5 TLJ.
10-05-2015 16:56
Keizer heeft net Kruijswijk teruggebracht naar de eerste groep.
10-05-2015 16:56
5 jumbo's in de eerste groep
1 3 4 5 6 7 9

Om te reageren moet je ingelogd zijn.