Kijk WielerFlits Live met Michael Boogerd, Michel Cornelisse en Job v/d Zon terug

woensdag 14 juni 2017 om 07:00

De voorbereiding op de Tour de France is in volle gang. De topfavorieten hebben in het Critérium du Dauphiné een robbertje gevochten met elkaar en enkele outsiders proberen in de Ronde van Zwitserland de Giro-mannen te snel af te zijn. Genoeg om over te praten. Dat deden we deze week met analist Michael Boogerd, ploegleider Michel Cornelisse (Roompot-Nederlandse Loterij) en journalist Job van der Zon.

Naast de twee grote WorldTour-koersen in Frankrijk en Zwitserland keken we terug op de OVO Energy Women’s Tour. Daarnaast staat de Ster ZLM Toer voor de deur. Wat kunnen we verwachten van de koers in eigen land?

WielerFlits Live #30 – zapservice


Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

52 Reacties

Il Cavaliere 12 juni 2017 om 14:07

Ik heb een vraag aan Job van der Zon: Wie ben jij?

Mathieu Moller 12 juni 2017 om 14:10

@Il Cavaliere
Een voetbaljournalist, gezien zijn twitter.

Kingstown 12 juni 2017 om 14:17

@ MM:

Clubwatcher bij Willem II. Ik heb nu al medelijden met de beste man.

Don Stephano 12 juni 2017 om 14:18

@Il Cavaliere @Mathieu Moller Nochtans het wielergezicht van Omroep Brabant, meen ik. Bij het veldrijden Hoogerheide en Huijbergen, Ster ZLM Tour, etc. is hij verslaggever van dienst.

achtpuntzes 12 juni 2017 om 14:19

@ Il Cavaliere:
lijkt me een goede beginvraag aan hem, want ik ken hem ook niet. even op zijn twitter gekeken en daar gaat het 100% over voetbal. veel volgers heeft hij nog niet, dus ik zou zeggen, een nog niet zo bekende voetbaljournalist.

@ redactie:
niks ten nadele van die Job, maar alweer een journalist? ik zie liever mensen uit het wielerwereldje zelf in plaats van die hun mening verkondigende sportjournalisten. gelukkig is Boogerd er weer bij, die toch altijd wel niveau heeft.

escapados 12 juni 2017 om 14:22

Ik ken die Job wel van Omroep Brabant. Doet altijd de wielerverslagen en interviews.

Maxim Horssels 12 juni 2017 om 14:23

Haha, hebben jullie onder een steen geleefd? Is jarenlang dé wielerverslaggever van Omroep Brabant geweest. Zijn video’s zijn heel wat keren op deze site ge-embed. Laat je maar verrassen door zijn wielerpassie en kennis. ;)

tdcbolide 12 juni 2017 om 14:23

Wanneer komt Lieuwe ?

achtpuntzes 12 juni 2017 om 14:25

wanneer komt mevrouw Been?

Cadellie 12 juni 2017 om 14:30

Kennen jullie Job van der Zon niet? Vind het persoonlijk 1 van de best journalisten. Bij Omroep Brabant deed hij het super goed!!

Cadellie 12 juni 2017 om 14:30

@8.6 Nooit (:

Don Stephano 12 juni 2017 om 14:36

edit redactie: ontopic svp

Nick Doup 12 juni 2017 om 14:44

Nieuws: Michel Cornelisse komt ook vanavond.

achtpuntzes 12 juni 2017 om 14:47

@ Don Stephano:
lol, zo bedoelde ik het niet. Been heeft wel 20 keer zo veel volgers dan die van der Zon, dus is Jose populairder en bekender dan Job. maar wellicht ook meer omstreden. maar als Been nu in zo’n live talkshow zonder laptop op schoot laat zien er wel degelijk verstand van te hebben zal dat haar alleen maar ten goede komen, lijkt me.

Il Cavaliere 12 juni 2017 om 14:48

Niet iedereen woont in Brabant.. Natuurlijk kennen wij hem dan niet.

achtpuntzes 12 juni 2017 om 14:49

@ Nick Doup:
in plaats van het redactielid? ik zie zijn naam niet meer staan.

Nick Doup 12 juni 2017 om 14:51

@Achtpuntzes
Youri moet keihard aan de slag achter de schermen.

Mathieu Moller 12 juni 2017 om 15:01

@Il Cavaliere
Ik woon wel in Brabant, maar ik ken hem ook niet hoor ;p
Ik kijk echt nooit naar die lokale omroepen.

Cadellie 12 juni 2017 om 15:09

@Il Cavaliere
Ik woon niet in Brabant, maar ik ken hem wel hoor

klootje kriekeljon 12 juni 2017 om 15:13

Vanavond maar liefst 2 groeibriljanten van de FHJ aan tafel dus. ;)

Als Brabo kijk ik nooit Brabo TV, maar ik laat me idd. graag verrassen.

klassementsrenner 12 juni 2017 om 16:21

Vragen aan Michel Cornelise Is weening niet te goed voor Roompot? hij steekt er toch wel boven uit.
Zou Roompot als ze volgend jaar de kans krijgen een grote ronde willen rijden of is dat te moeilijk voor het nederlands talent?

Frits des Jeux 12 juni 2017 om 17:33

Ik ben benieuwd wat Job de Zon toe gaat voegen. Ken hem niet en zie eigenlijk alleen maar voetbal op zijn twitter dus ik laat me verrassen.

Wat ik mij wel afvraag als je dan toch de regionale zenders afgaat: Sander Kleikers van L1 zou de meest geschikte van alle regionale omroepen zijn die je maar kunt vinden en zou ook echt wat toevoegen. Dat is bij journalisten in het programma tot nu toe wisselend. Hakkenberg was top en daan was de grootste flop. Kaf van het koren scheiden wat dat betreft. Succes!

MME 12 juni 2017 om 20:30

Vragen aan de gasten:

– Wat is de mooiste locatie om te fietsen buiten Europa?
– Wat zijn de mooiste off-road tochten (Cyclocrosser of Gravelbike)?

Stoempert 12 juni 2017 om 20:35

Wat een valse start zeg!
Auw

zeurwiggo 12 juni 2017 om 20:36

Naast Been die al genoemd werd, zijn er nou echt helemaal geen vrouwen te vinden voor jullie praatprogramma? Of interesseert het de veelal mannelijke WF'ers geen flikker. Dan hoeft het natuurlijk niet.

Headlines

Materiaalzone

Populair