Stef Clement: “Op waarde geklopt door een van de besten van de wereld”

Stef Clement: “Op waarde geklopt door een van de besten van de wereld”

foto: ASO

woensdag 21 juni 2017 om 22:00

Stef Clement bemachtigde woensdag een zilveren medaille op het NK Tijdrijden in Montferland. De 34-jarige renner van LottoNL-Jumbo strandde op 24 seconden. “Dit zegt meer over mijn niveau dan wanneer ik de trui zou pakken als Tom Dumoulin een slechte dag zou hebben”, vindt Clement in gesprek met WielerFlits.


Dit artikel delen:

12 Reacties

winningmood 21 juni 2017 om 22:06

Wat is Clement op sportief maar vooral ook op verbaal vlak toch een goede PR man voor Lotto Jumbo. Positiviteit ten top!

rahimns 21 juni 2017 om 22:12

Zegt Stef hier nu dat Jos toch ook naar de Tour gaat…

Quintenri 21 juni 2017 om 22:14

Toffe kerel! Positieve ingesteldheid ook.

hanzul 21 juni 2017 om 22:18

Ja, was ook het eerste wat in mij opkwam. Jos na de tour. Mooi intervieuw.

Muldriaen 21 juni 2017 om 22:26

Ik hoop toch meer op Jos NAAR de Tour ;-)
Met die openingstijdrit in Düsseldorf zou hij toch kansrijk moeten zijn. Echter na deze tijdrit twijfel ik toch. Het verschil was wel erg groot…

Random wielerliefhebber. 21 juni 2017 om 22:34

Clement geweldige renner voor TLJ. Bewijst die hier nog maar is

mus van de maasstad 21 juni 2017 om 22:48

Klinkt wel zo.

Romāns Vainšteins 21 juni 2017 om 22:51

13 km Chrono is totaal iets anders dan 50 en aan het begin kwam hij nog prima mee.

robklerx 21 juni 2017 om 22:52

Tijdritten Jos van Emden 2017
28-5 Giro stage 21 29.3 km 1ste (15 sec voor Tom)
16-5 Giro stage 10 39.8 km 8e (2.15 achter Tom)
14-3 Tirreno stage 7 10.05km 2e (20 sec voor Tom)

Tijdritten Jos van Emden 2016
12-10 WC ITT 40km 8e (16 sec voor Tom)
20-9 Eneco tour stage 2 9.6 km 2e (15 sec voor Tom)

Als je de tijdritten van Jos en Tom van het afgelopen jaar vergelijkt, lijkt het dat Jos wereldtop is op de kortere tijdritten en net daaronder voor de wat langere tijdritten. Wat dat betreft natuurlijk geen logisch dat hij vandaag verliest van Dumoulin. Ik maak me dus niet zoveel zorgen over zijn kansen in Dusseldorf, omdat Dumoulin hem op een minuut rijdt vandaag. @Rahims, eerste wat ik ook dacht toen ik het filmpje bekeek. Zou het voor mij extra leuk maken om de ITT te bekijken.

Wheely 21 juni 2017 om 23:27

Top interview weer Your, alle gekheid over je voiceover op een stokkie dit doe je fantastisch.

Zou Van Emden nou echt naar de Tour gaan? Als je ziet hoe Dumoulin en Clement verlangen naar rust lijkt het me een pittige opgave.

GreenDay 22 juni 2017 om 00:09

Stef Clement is al een toffe gozer sinds zijn tijd bij Bouygues Telecom, die gaat toch ook echt al een eeuwigheid mee inmiddels?

tdola 22 juni 2017 om 01:07

Het parcours was toch met hoogte verschillen elk ronde? Dat is ook minder geschikt voor van emden, en meer voor de top3 hier. Verder is van emden juist net na rust weer ri tour wellicht aan opbouwen.
Dan kun je stellen dat resultaat van van emden hier niet zo raar is.

Headlines

Materiaalzone

Populair