Deze Nederlanders rijden de Amstel Gold Race 2022

zondag 10 april 2022 om 08:25
Deze Nederlanders rijden de Amstel Gold Race 2022

Zondag staat de enige Nederlandse klassieker van het hoogste niveau op de kalender: de Amstel Gold Race. Dit zijn de Nederlanders die op de deelnemerslijst staan.

De nieuwe RIDE is nu verkrijgbaar! Onze wintereditie staat in het teken van terugblikken en vooruitkijken. Over binnen fietsen op de beste smart trainers, buiten fietsen onder uitdagende omstandigheden, maar ook het opzoeken van adembenemende fietsgebieden waar de zon nog wel schijnt.
Bestel 'm nu online en je krijgt hem binnen enkele dagen thuisbezorgd.

Dit zijn de Nederlanders in

JUMBO-VISMA

INEOS GRENADIERS

BORA-HANSGROHE

TREK-SEGAFREDO

EF EDUCATION-EASYPOST

TEAM DSM

INTERMARCHÉ-WANTY-GOBERT MATÉRIAUX

TEAM BIKEEXCHANGE-JAYCO

ALPECIN-DECEUNINCK

TOTALENERGIES

BINGOAL PAUWELS SAUCES WB


Deze startlijst wordt dagelijks bijgewerkt.

Dit artikel delen:

14 Reacties

Marik 8 april 2022 om 08:12

Zou Antwan daarom zijn afgestapt in het Baskenland? Om de Amstel te kunnen rijden?

0
Limal 8 april 2022 om 08:25

Zou zeker kunnen (meer punten te rapen?), maar in de rit van eergisteren kwam hij binnen in de bus, dus misschien speelt er wel een ziekte.

0
orlando dani 8 april 2022 om 08:47

ik verwacht 1, 2 en 3

0
Jos Jalapenos 9 april 2022 om 07:53

Ik ook. En belgie 65, 122 en 123

0
Wheely 8 april 2022 om 08:48

Jan Maas rijdt wel nog in het Baskenland, zal die daar ook nog eerder afhaken dan?

0
Wheely 8 april 2022 om 08:53

Jammer overigens dat Poels hier als Limbo niet aantreedt.

Mollema mis ik ook, evenals Kelderman en Oomen. Allemaal met t oog op de Giro zeker…

0
katerkop 8 april 2022 om 09:57

Is er iets aan de hand met Mollema? Rijdt ook geen Baskenland

0
josi 8 april 2022 om 10:07

@katerkop, Mollema bereidt zich via een hoogtestage en de Waalse klassiekers voor op de Giro. De AGR en Baskenland hebben nooit in zijn planning gezeten.

0
LaurentJalabert 8 april 2022 om 09:43

Ide Schelling. Nog niet gezien dit jaar. Weet iemand of er iets aan scheelt?

0
KimJungPoels 8 april 2022 om 10:53

Covid & Griep gehad.

0
Thijmen.cycling 9 april 2022 om 08:09

Inderdaad ziekte, maar in het begin met het openingsweekend wel vaak gezien.

0
Kartouche 9 april 2022 om 10:38

Laatste bericht is dat hij aan de start staat ter vervanging van Buchmann.

0
Zadelsnuffelaar 10 april 2022 om 09:13

MvdP weer onder enorme druk. Niet winnen staat gelijk aan falen.

0
Marik 10 april 2022 om 09:23

Sterker nog, niet winnen staat gelijk aan forse lijfstraffen. Wat denkt die knul wel niet zeg? Nu ik er zo over nadenk, laten we hem vooraf maar vast een ferme tik op zijn billen geven. Dat zal hem leren!

0

Laatste nieuws

Populair

Materiaalzone