Wielertenues 2018: AG2R La Mondiale kiest voor nieuw design met vertrouwde kleuren

dinsdag 5 december 2017 om 10:16

AG2R La Mondiale heeft het tenue voor 2018 onthuld. De Franse WorldTour-ploeg kiest voor een nieuw shirtdesign met de inmiddels vertrouwde huiskleuren bruin, wit en lichtblauw.


Het nieuwe ontwerp van AG2R La Mondiale doet sterk denken aan het design van een klassieke nationale kampioenstrui. De kleuren van de landsvlag zijn in dit design ingeruild voor de huiskleuren van de Franse verzekeraar.

36 Reacties

Patat Lefevre 5 december 2017 om 10:19

Prachtig!

Sebas 5 december 2017 om 10:22

Mooi; anders en toch herkenbaar.

TykkeThor 5 december 2017 om 10:25

Nieuw design, ouderwets lelijk.

Stenalic 5 december 2017 om 10:25

Die bruine broek is natuurlijk afschuwelijk maar als je aan die kleuren vastzit is dit wel een hele verbetering met voorgaande jaren.

superkoppel 5 december 2017 om 10:27

Zo jammer dat de herkenbare diagonale vlakken verdwenen zijn en er is gekozen voor dit toch wel saaie ontwerp.

west 5 december 2017 om 10:27

Good old Poep-wit-blauw.

Mathieu Moller 5 december 2017 om 10:30

Ik vind het echt een lelijk shirt.

Plavka 5 december 2017 om 10:34

Lelijk.

Romāns Vainšteins 5 december 2017 om 10:38

Vind hem minder , de mooiste was voor mij de geheel witte met huisvlakken.

west 5 december 2017 om 10:38

Ze dachten ook laten we de renner met de vrolijkste uitstraling het shirt laten showen?

Tpinotfan 5 december 2017 om 10:40

Ik heb toch zelden dat ik shirts echt lelijk vind, maar dit slaat alles.

williams 5 december 2017 om 10:53

Zoals Oliver Naessen zei: Je kan alleen maar van die lelijke bruine broek af als je nationaal kampioen wordt…

Noud89 5 december 2017 om 10:54

Ik vind deze ook echt verschrikkelijk. Terwijl ik het oude design wel wat authentieks vond hebben.

leegloper 5 december 2017 om 11:05

Lollig. Behalve lelijk nu ook nog saai.
Volgende keer moeten ze er gewoon vol voor gaan en overal op shirt en broek die blauwbruine ruitjes zetten. Een soort bruinblauw Mapei: http://i.imgur.com/R7t89fP.jpg

Hier staan ook een paar opvallende bij: http://www.cyclingweekly.com/news/product-news/worst-pro-cycling-kits-202469

De Brigadier 5 december 2017 om 11:09

Fantastisch shirt.

Emergo 5 december 2017 om 11:10

Iets voor Dumoulin ??

tricoloor 5 december 2017 om 11:15

:'(

Roy van den Busken 5 december 2017 om 11:23

Haha geweldig shirt

Jopie666 5 december 2017 om 12:06

Design is top. Als je het bruin vervangt voor zwart tenminste…

tvm 5 december 2017 om 12:15

Heerlijk! Eerbetoon aan poepincident T. Dumoulin? Naamgenoot Dumoulin reed (of rijdt?) ook voor deze ploeg, dus ze hebben er een reden toe. Nu moet O. Naesen nog maar een keer Belgisch kampioen worden wil hij niet weer in die (aldus hemzelf) lelijke kleren hoeven rijden.

KnightBiker 5 december 2017 om 12:18

Aan de kleur kan je niets doen, of tenminste niet te veel. Maar een series probleem vind Ik dat het lijkt op veel nationale kampioenstruien, qua layout dan… dat was al beter geweest als de lijnen net zo schuin zouden weg lopen als in Het logo…
(tevens hou Ik Ook niet zo van de roodwit blauwe kantjes van de lotto-jumbo shirts, alsof iedereen daar nationaal kampioen is geweest..)

thijssss 5 december 2017 om 12:24

Oeioei dit is een flinke achteruitgang

Jungle Man 5 december 2017 om 12:31

Herkenbaar, kleurencombinatie is niet mijn smaak. Het shirt van afgelopen jaar vond ik mooier.

Mac-S 5 december 2017 om 13:29

Ik vond de oude ook stukken beter.

Dit is… bagger.

Verweggistan 5 december 2017 om 13:34

Mooi design. Jammer van dat bruin. Ik vond het vorige shirt juist wat rommelig.

  • 1
  • 2