WK 2016: Volg hier de wegwedstrijd voor de elite mannen
zondag 16 oktober 2016 om 09:15 Volg in Google

WK 2016: Volg hier de wegwedstrijd voor de elite mannen

Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Letterlijk en figuurlijk de finale van het wielerseizoen. In Doha (Qatar) staat misschien wel de belangrijkste eendagskoers van het seizoen op het programma: de strijd om de wereldtitel. En het waait! Welke renner treedt in de voetsporen van Peter Sagan?

Men schiet de koers om 9.30 Nederlandse tijd op gang. De finish ligt rond de klok van half vier op zondagmiddag. Sporza is al begonnen aan de live-uitzending, terwijl vanaf 13.00 ook de NOS op televisie aandacht besteed aan het WK. Bespreek het verloop van de wegwedstrijd hier op WielerFlits.

road-race-men-elite-map

Links:
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Voorbeschouwing WielerFlits
Website organisatie
Parcours

Liveticker (NOS)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Livestream UCI

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
459 Reacties
1 4 5 6 7 8 19
16-10-2016 12:18
Ah Greipel is dus gelost, die is niet meer mee opeens..
16-10-2016 12:18
Groenewegen, Greipel en Kittel in tweede groep.
16-10-2016 12:18
Wie is de 3e Nederlander die mee is?
16-10-2016 12:19
Prachtige koers zeg
16-10-2016 12:19
Gaviria zal geen Wk worden
16-10-2016 12:19
Langeveld ook in tweede groep. Edit: Van Baarle was dat; zelfde helm grotere renner.
16-10-2016 12:19
Greipel en Bouhanni in de verkeerde groep
16-10-2016 12:19
gaviria gevallen ofzo?
16-10-2016 12:19
Groenewegen gespot in de 2e waaier. Lijkt er op dat die nog wel terug komen.

Gaviria sleutelbeen gebroken?
16-10-2016 12:19
OMG !

Het ligt echt heel heel heel erg uit elkaar, vraag me af of er uberhaupt nog een jagend peloton zich gaat vormen. Boonen maakt het so far mooi waar en ook lefbek Terpstra is op de afspraak.
16-10-2016 12:19
Gaviria mogelijk z'n sleutelbeen gebroken? Zoals die z'n arm hield...
En de Kort, Groenewegen en van Baarle zijn de Nederlanders in de 2e groep als ik het goed zag?
16-10-2016 12:19
Dit bericht is verwijderd
16-10-2016 12:20
Groenewegen groep 2 is opzich prima, laat de Duitsers zich maar opbranden en ze terugbrengen.
16-10-2016 12:20
Gaviria sleutelbeen gebroken door die botsing?
16-10-2016 12:20
Nee ik heb Groenewegen nog steeds niet gezien, die heeft toch een rood-wit-blauwe helm?

Degenkolb ook opeens in groep 2, die zitten allemaal daar nu!
16-10-2016 12:21
Is die Wuyts nu zo dom?? Je ziet toch duidelijk dat Gaviria een enorme klap op zijn schouder/arm krijgt. Vandaar die blessure.
16-10-2016 12:21
Gaviria knalde hard op Mezgec, hij viel niet maar blijkbaar wel sleutelbeentje
16-10-2016 12:21
Dit bericht is verwijderd
16-10-2016 12:21
nikkie in dilemma
16-10-2016 12:21
Terpstra op kop in groep 1?
16-10-2016 12:21
Denk inderdaad dat hij tegen die Australiër opbotste die ineens bijna stilstond.
Knap dat je dan toch nog overeind weet te blijven, al heeft hij daar weinig aan nu.
16-10-2016 12:21
Terpstra ga van kop af man...
16-10-2016 12:23
[i]edit redactie: tot ziens[/i]
16-10-2016 12:23
Leezer en terpstra groep 1, de kort van baarle van emden en groenewegen (?) groep 2
16-10-2016 12:23
Welke Fransoos is mee? Ik had eerder toch echt Bouhann gezien dacht ik.. Die is nu weer weg?
1 4 5 6 7 8 19

Om te reageren moet je ingelogd zijn.