WK 2016: Volg hier de wegwedstrijd voor de elite mannen
zondag 16 oktober 2016 om 09:15 Volg in Google

WK 2016: Volg hier de wegwedstrijd voor de elite mannen

Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Letterlijk en figuurlijk de finale van het wielerseizoen. In Doha (Qatar) staat misschien wel de belangrijkste eendagskoers van het seizoen op het programma: de strijd om de wereldtitel. En het waait! Welke renner treedt in de voetsporen van Peter Sagan?

Men schiet de koers om 9.30 Nederlandse tijd op gang. De finish ligt rond de klok van half vier op zondagmiddag. Sporza is al begonnen aan de live-uitzending, terwijl vanaf 13.00 ook de NOS op televisie aandacht besteed aan het WK. Bespreek het verloop van de wegwedstrijd hier op WielerFlits.

road-race-men-elite-map

Links:
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Voorbeschouwing WielerFlits
Website organisatie
Parcours

Liveticker (NOS)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Livestream UCI

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
459 Reacties
16-10-2016 12:03
Alleen Jos mee in de eerste waaier, maar er komt een trosje oranje terug. Dumoulin moet lossen met dubbel lek.
16-10-2016 12:03
Stuyven, mooi toch.
16-10-2016 12:03
Leezer de enige Nederlander die echt bij de les was, maar de rest zit goed gegroepeerd met voldoende mogelijkheden tot herstel.
16-10-2016 12:04
Ai. Dumoulin. :(
Is Jos van Emden de Nederlander voorin?
16-10-2016 12:04
Tom lek voor en achter
16-10-2016 12:04
Dumoulin lek, einde koers lijkt me
16-10-2016 12:04
Jammer voor Dumoulin.
16-10-2016 12:05
Ewan nog veel te beperkt als renner.
16-10-2016 12:06
Ik heb geen Kittel, Sagan, Demare, Bouhanni, en nog veel meer andere snelle mannen gezien.

Benieuwd naar het overzicht zo...
16-10-2016 12:07
Het lijkt me Leezer inderdaad. maar de rest is ook alweer terug
16-10-2016 12:07
Viviani zie ik wel.
16-10-2016 12:07
En Sagan nu ook.
16-10-2016 12:09
Ook Bouhanni gespot.
16-10-2016 12:09
terpstra ook
16-10-2016 12:10
Dumoulin moet gewoon gokken en een autoportier pakken #Yolo
16-10-2016 12:10
Voor Poppel eraf gewaaid?
16-10-2016 12:10
Belgen houden woord, zes man mee!
16-10-2016 12:10
Broertje Juraj ook knap mee
16-10-2016 12:10
Eerst hadden we best vaak helikopterbeelden, nu niet meer. Waarom?
16-10-2016 12:10
hoera koers in de zandbak
16-10-2016 12:10
De eerste waaier zal wel uitdrogen.
16-10-2016 12:11
Alleen Leezer en Terpstra dus voor NL, beetje zwakjes. Van Poppel al erg ver. Groenewegen nog niet gezien.
16-10-2016 12:11
Groenewegen mee? Die zit dan goed verscholen, ik zou toch maar mee gaan draaien als Nederlander.
16-10-2016 12:11
Terpstra en Leezer mee. Misschien wel gunstig als Nederland zich in de tweede groep kan organiseren. Het is nog niet voorbij.
16-10-2016 12:12
Terpstra heb ik nog niet gesprot.

Wauw de Belgen !

Om te reageren moet je ingelogd zijn.