WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor elite mannen
zondag 27 september 2015 om 14:30 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor elite mannen

De slotdag van het WK Wielrennen 2015 is aangebroken, en nadat alle categorieën hebben gestreden om hun goud, gaan vandaag de elite heren op jacht naar de regenboogtrui. Nederland mikt op Niki Terpstra, maar op dit terrein in Richmond is een duidelijke favoriet aanwijzen onmogelijk. Het zal een groot deel van de wedstrijd regenen. Wie volgt Michal Kwiatkowski op en pakt de regenboogtrui? Volg het verloop van de wedstrijd op WielerFlits.

De start van het WK is om 15.00 uur Nederlandse tijd. Zestien rondjes op het lokale parcours door Richmond later – in totaal 261,4 kilometer – zal net na de klok van 21.30 uur gefinisht worden.

Meerdere tv-kanalen zullen de koers live uitzenden. De NOS komt om 14.55 uur met een livestream op haar website en zal vanaf 20.10 uur uitzenden op NPO2. Sporza is er vanaf 15.00 uur al bij op afwisselend Eén en Canvas. Op de YouTube-stream van de UCI is vanaf 14.30 uur al beeld.

Noot: Er is zes uur tijdsverschil met Richmond (15.00 uur in Nederland, is 09.00 uur in Richmond)

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)
Weekendinterview: Niki Terpstra (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Livestream (NOS.nl)

Live Timing (Tissot)

Livestream UCI

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
496 Reacties
27-09-2015 21:05
Costa zeggen ze...
27-09-2015 21:05
Waar zijn de Nederlanders nu?
27-09-2015 21:06
Goed gegokt van de Nederlanders om niet mee te gaan
27-09-2015 21:06
Pfff, nog een groot pak.
27-09-2015 21:07
Spannend hoor!
27-09-2015 21:07
Ik heb zo'n gevoel dat er een renner gaat winnen die geen toprenner is
27-09-2015 21:07
Nibali nog niet gezien, die gaat ook nog wat met zijn goede vorm proberen.
27-09-2015 21:08
Het gaat Matthews worden.
27-09-2015 21:08
Gesink komt dadelijk nog een keer naar voren hahaha
27-09-2015 21:08
Op 23rd St komt de beslissende aanval
27-09-2015 21:08
na 260 km? Dan ben je een toprenner of ze moeten je echt laten rijden.
27-09-2015 21:08
@jerteg

Als je hier wint ben je een toprenner!
27-09-2015 21:09
Met zoveel renners zal het nog een hele klus worden de sprinters er af te krijgen
27-09-2015 21:09
Die groep is wel heel groot nog met 11 km te gaan.
27-09-2015 21:09
Nederlandere niet meer gezien
27-09-2015 21:09
Wie gaat er winnen.....Nibali is mijn gok.
27-09-2015 21:10
Heel mooi het gewicht vd koers nu op de Italianen
27-09-2015 21:10
Nibali gaat winnen.
27-09-2015 21:10
Het is wel echt een criterium Amerikaans stijl!
27-09-2015 21:10
Hmmm. dubbele post :)
27-09-2015 21:11
6 sec
27-09-2015 21:11
8 sec
27-09-2015 21:12
Haha Farrar, het zal toch niet!
27-09-2015 21:12
Heeft iemand een link naar een niet geo blocked steam voor mobiel? http://richmond2015.com/live/ streamt niet meer...
27-09-2015 21:12
@Karper: Nibali gaat niet winnen

Om te reageren moet je ingelogd zijn.