Vuelta 2017: Volg hier de twintigste etappe
zaterdag 9 september 2017 om 13:55 Volg in Google

Vuelta 2017: Volg hier de twintigste etappe

Nog 235,1 kilometer: dan zit de 72e editie van de Vuelta a EspaƱa er alweer op. Morgen paraderen de renners in de hoofdstad Madrid. De Vuelta zou de Vuelta echter niet zijn, als in de voorlaatste etappe geen loodzwaar parcours is uitgetekend. De Cobertoria, Cordal en de mythische Angliru: dat staat de renners nog te wachten in hun 117 kilometer lange tocht door de provincie Asturiƫ. Wie zet de ronde nog voor een laatste keer in vuur en vlam? Volg het hier op WielerFlits.

Veel staat er nog op het spel. Chris Froome dient nog een laatste vuursalvo te overleven vooraleer gekroond te worden tot eindwinnaar van de Ronde van Spanje. Wilco Kelderman zal proberen zijn op dit moment nog broze podiumplek te behouden. En wat kan Alberto Contador in zijn laatste tocht door de bergen? Het startschot klinkt om 14.03. De eerste renner wordt tussen 17.29 en 17.52 verwacht op de top van de Angliru, met zijn duivelse percentages van maximaal 23%. SporzaĀ isĀ er bij vanaf de start, terwijl Eurosport volgt om 15.00. Aangezien het weekend is, is de NOS ook van de partij. Zij beginnen om 16.00 op NPO 1.

Links
Vuelta 2017: Voorbeschouwing etappe 20 (WielerFlits)

Website organisatie
Informatie parcours
DeelnemerslijstĀ (WielerFlits)

LivetickerĀ (Organisatie)
LivetickerĀ (Twitter organisatie)
LivetickerĀ (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
353 Reacties
1 9 10 11 12 13 15
09-09-2017 17:36
Kruijswijk en Kelderman rijden fenomenaal...
09-09-2017 17:36
Wilco moet nu zelf aan de bak anders keldert ie van het podium af.
09-09-2017 17:37
Ilnur vs Kelderman? Nee, toch niet. Aub, verlies jullie plekken. Laffe guys
09-09-2017 17:37
Kelly heeft Zaka nodig om te beseffen dat ze moeten gaan rijden
09-09-2017 17:37
Froome lijkt wat leeg te lopen
09-09-2017 17:37
Kruijswijk heerlijk dat hij gaat!
09-09-2017 17:37
Eerste keer dat ik hoop dat een Nederlander het niet gaat redden. Ik gun het Kruijswijk enorm, maar Contador toch nog net iets meer. Vamos Alberto!
09-09-2017 17:38
Wilco is een sukkel, heeft duidelijk over maar let alleen op Zakarin. Contador is de lachende derde
09-09-2017 17:38
Vamos Alberto !!!
09-09-2017 17:38
Nibali zou nu moeten aanvallen
09-09-2017 17:38
Tja, Kelderman heeft ook wel heel weinig uitstraling zo. Wel Zakarin volgen maar zelf niet plek 3 verdedigen. Ik gun het Contador nu wel die podiumplek.
09-09-2017 17:38
Kelderman moet zelf gaan voor podium...
09-09-2017 17:39
Contador verdient het podium wel, gaat er voor en wacht niet op anderen. Maarnwordt nu wel lastig
09-09-2017 17:39
@vevie Maar je vindt hoe Froome het doet wel prima toch?
09-09-2017 17:39
Kruijswijk ook lekker bezig. Mooi stukje tv zo
09-09-2017 17:40
Ik s ap niet waarom ze Pellizotti maar op kop laten rijde
09-09-2017 17:40
Ongelooflijk dat Zakarin en Kelderman nog geen gas geven. Zijn hun podium zo kwijt.
09-09-2017 17:40
Had Kelderman met Kruijswijk mee kunnen gaan? Hij verdedigt nu de vierde plaats tov Zakarin ipv het podium tov Contador.
09-09-2017 17:40
Ik hoop ook dat Alberto het podium pakt. Kelderman toont totaal geen initiatief. Rijdt heel laf. Je plek staat op het spel
09-09-2017 17:41
Kom op Kruijswijk en Kelderman!
09-09-2017 17:42
Wielrennetje, alstjeblieft zeg. Froome is de enige AK man die in de eerste week aanviel. Je kunt vinden van z'n ploeg wat je wilt, maar als er een mogelijkheid is valt Froome wel gwn aan
09-09-2017 17:42
Kelderman is (nog) wel van het soort lafbek. Heeft goede uitslagen gereden maar voor echt verdiend podium is het wat te marginaal
09-09-2017 17:42
Wat een berichten hier. Kelderman rijdt laf...ooit misschien bedacht dat hij op zijn max rijdt en dit het is? Man man man...wat een zure reacties.
09-09-2017 17:42
Iemand al wat gehoord van Oleg pannenkoek?
09-09-2017 17:43
Contador wordt vaak wat minder naar het eind van de etappe. Ik hoop dat het vandaag anders is. Het blijft in de buurt van de 1:17. De boni's gaan nog meespelen.
1 9 10 11 12 13 15

Om te reageren moet je ingelogd zijn.