Vuelta 2016: Volg hier de twintigste etappe
zaterdag 10 september 2016 om 12:03 Volg in Google

Vuelta 2016: Volg hier de twintigste etappe

De Vuelta-etappe van vandaag mag je eigenlijk niet missen. De klassementsrenners krijgen de laatste kans om nog plaatsen te stijgen. Dat gaat waarschijnlijk voor een spectaculaire koers zorgen, zeker gezien het parcours. De aankomst ligt namelijk op de mythische Alto de Aitana.

Deze 21 kilometer lange beklimming kent een gemiddelde stijging van 5,9%. Kan Chris Froome hier nog een ultieme gooi doen naar de rode trui? En strijdt Robert Gesink weer om de etappezege? Bespreek hier het verloop de koers. De wedstrijd gaat om 12:18 van start en is live te volgen bij Sporza (13:45), de NOS (14:00) en Eurosport 1 (16:00).

Links
Voorbeschouwing etappe 20 – WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Livestream (NOS.nl)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
278 Reacties
10-09-2016 17:04
@purito dat wil je graag wel zien he dat valverde zich opoffert voor een oud ploeggenoot en het zelfde type renner als jouw idool.
10-09-2016 17:07
Die Howson, prachtig!
10-09-2016 17:08
Topwerk van Howson
10-09-2016 17:08
Molard zit te werken voor LLS lijkt het, ongelofelijk.
10-09-2016 17:12
Hahahaha Yates gaat aanvallen.
10-09-2016 17:12
Yates gaat en Talansky erachteraan, prachtig
10-09-2016 17:13
Orica-BikeExchange _O_
10-09-2016 17:14
Sánchez kookt Mollard
10-09-2016 17:15
Scarponi weer eraf.
10-09-2016 17:17
Frank lampard stond net tussen het publiek op km 12
10-09-2016 17:17
Gesink gaat hier niet winnen.
10-09-2016 17:18
Gesink komt
10-09-2016 17:18
Eindelijk weer beeld van Gesink! :) Helemaal niet ver.
10-09-2016 17:19
Ben ik nou serieus de enige die dat ziet? Xd
10-09-2016 17:19
Gesink rijdt gewoon weer eigen tempo. Jammer Elissonde. Goed geprobeerd.
10-09-2016 17:20
Lekkere laatste etappe!
10-09-2016 17:20
Wat maakt Gesink het weer spannend.
10-09-2016 17:20
Yates!!!!
10-09-2016 17:21
Er is amper beeld maar de negativiteit overheerst alweer. Gesink zit te ver van achter, Gesink gaat niet winnen. Hij zit nog prima. Hij kent de berg. Dan weet hij dat het bovenin stijler wordt en zich dus moet sparen onder.
10-09-2016 17:21
Kansen groeien
Conti is klaar straks
10-09-2016 17:21
Die Trofimov is ook niet stuk te krijgen.
10-09-2016 17:22
Yates met zijn grapjes, maakt het wel leuk.
10-09-2016 17:23
Bennett gaat ook nog goed mee.
10-09-2016 17:23
Sorry ... maar Yates moet toch gewoon blijven zitten? Het laatste wat je wilt is dat de Cannondales aan het werk gaan en het gat met Chaves verkleinen voor Contador ...
10-09-2016 17:24
Nog 8,5 kilometer. Feitelijk begint de klim zo dadelijk pas echt. LLS rijdt ook niet echt verder weg.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.