Vuelta 2016: Volg hier de twintigste etappe
zaterdag 10 september 2016 om 12:03 Volg in Google

Vuelta 2016: Volg hier de twintigste etappe

De Vuelta-etappe van vandaag mag je eigenlijk niet missen. De klassementsrenners krijgen de laatste kans om nog plaatsen te stijgen. Dat gaat waarschijnlijk voor een spectaculaire koers zorgen, zeker gezien het parcours. De aankomst ligt namelijk op de mythische Alto de Aitana.

Deze 21 kilometer lange beklimming kent een gemiddelde stijging van 5,9%. Kan Chris Froome hier nog een ultieme gooi doen naar de rode trui? En strijdt Robert Gesink weer om de etappezege? Bespreek hier het verloop de koers. De wedstrijd gaat om 12:18 van start en is live te volgen bij Sporza (13:45), de NOS (14:00) en Eurosport 1 (16:00).

Links
Voorbeschouwing etappe 20 – WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Livestream (NOS.nl)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
278 Reacties
10-09-2016 17:24
Contador moet wat gaan doen,
10-09-2016 17:24
Scarponi is weer weg
10-09-2016 17:25
@dondersje je bent in ieder geval de enige die 5 posts besteed aan het impliceren dat gesink het niet gaat redden terwijl er nog wel even te gaan is.
10-09-2016 17:25
Yates is gewoon aan het trollen. ;)
10-09-2016 17:25
Contador 1:56 achter Chaves. Dus 45s verschil in klassement in voordeel van Chaves.
10-09-2016 17:27
Wuyts en De Cauwer, Quintana gaat dit nooit meer uit handen geven. Dat weren jullie ook. Quintana winte de ronde
10-09-2016 17:27
@ratajan,
Nu je het zegt, al die sombere posts zijn van dondersje.
10-09-2016 17:29
Yates probeert Trofimov te killen met die sprongetjes.

Lijkt een mooie overwinning voor LL te worden met dank aan Molard.
10-09-2016 17:29
Bennett, man man. Petje af hoor.
10-09-2016 17:29
Vuelta super mooie koers, maar de regie man man man
10-09-2016 17:29
Gesink over Conti heen!
10-09-2016 17:29
Daar is Gesink! Daar is Gesink!
10-09-2016 17:30
Gees wordt gedropt door Frank. Komt hopelijk nog terug
10-09-2016 17:30
Ga maar Atapuma. Blaas jezelf maar op.
10-09-2016 17:31
gesink krijgt nu de straf van veel te veel op kop te hebben gereden
10-09-2016 17:31
Natte Poema _O_
10-09-2016 17:32
@Zwiggel

Zoals eerder gezegd, Gesink kent deze klim. Laat ze maar wegrijden, dan blazen ze zichzelf eerder op dan een Gesink die op eigen tempo rijdt.
10-09-2016 17:32
Gesink voor plaats 4!? Dan heeft die 1, 2, 3 en 4 gereden.
10-09-2016 17:32
Gesink gaat ze op t eind allemaal voorbij
10-09-2016 17:34
Valverde rijdt niet echt hard, als De La Cruz nog kan volgen.
10-09-2016 17:34
Ik geloof dat gesink niet beter kan
10-09-2016 17:34
De La Cruz heeft het lastig. Hup George.
10-09-2016 17:34
Sánchez is gepakt
10-09-2016 17:35
Wat een wisselingen. Ik dacht dat Frank was vertrokken voor de ritzege.
10-09-2016 17:35
Konig gooit het tempo omhoog.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.