Vuelta 2016: Volg hier de twaalfde etappe
donderdag 1 september 2016 om 12:36 Volg in Google

Vuelta 2016: Volg hier de twaalfde etappe

Een overgangsetappe in de Vuelta a EspaƱa, dwars door het Baskenland. In finishplaats Bilbao lijkt de kans groot dat vluchters opnieuw met de zege aan de haal gaan, omdat het parcours niet zwaar genoeg is voor de klassementsrenners om het verschil te maken. Wie pakt de zege?

Het startschot klinkt vandaag om 12.51, waarna men de renners tussen 17.27 en 17.56 verwacht in Bilbao.Ā Om 15.00 uur beginnen de live-uitzendingen vanĀ SporzaĀ enĀ Eurosport, terwijl e NOS vanaf hetzelfde tijdstip een livestream verzorgt opĀ nos.nl/sport. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de etappe.

PROFIL

Links
Voorbeschouwing etappe 12 – WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Livestream (NOS.nl)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
126 Reacties
01-09-2016 16:17
Best kans dat de komende twee klimmen ook best leuk worden, er is nog zeker een kans dat de kopgroep het niet gaat halen.
01-09-2016 16:17
Het zijn wel allemaal inimini's in de kopgroep, Lopez zal wel balen, die zit de hele tijd in de wind...
01-09-2016 16:19
Meintjes rijdt precies met de stijl van ene Horner.
01-09-2016 16:19
Nu wordt het vol naar de aanloop van de klim en dan de boeken sluiten en met zn allen samen naar boven met strak tempo.
01-09-2016 16:26
Zou SKY de kaart Konig stiekem uitspelen op de laatste klim?
01-09-2016 16:27
Gesink ook makkelijk voorin, mooi om te zien.
01-09-2016 16:29
Lopez gelost.
01-09-2016 16:30
Deze word voor valverde
01-09-2016 16:34
Gesink ziet er goed uit
01-09-2016 16:36
@wieler4live, vindt ie zelf ook wel.

Astana als een dolle. Die willen de etappe winnen.. alleen met wie, is de vraag. Cataldo?
01-09-2016 16:37
@scotty
Zijn vrouw anders al helemaal.
01-09-2016 16:37
@scotty, LL Sanchez. Tja... Ik neem aan dat Movistar nu niet meer hoeft, verschil is klein genoeg.
01-09-2016 16:38
Luis Leon.
01-09-2016 16:38
Ik verwacht een aanval van Gesink dadelijk.
01-09-2016 16:38
LL Sanchez versloeg zelfs Felline al in de sprint, het lijkt me voor hem dat ze rijden.

Ff wat anders: zaterdag is nergens met NL commentaar op tv voor 16 uur?
01-09-2016 16:41
LLS kan ook ja, maar komt hij die berg over als er gekoerst wordt? Ik betwijfel dat.
01-09-2016 16:42
Movistar zal astana wel bedanken, nu kan froome minder makkelijk wegspringen op de klim en naar zn helpers toe rijden. That is, als ze de kopgroep voor de klim pakken.

LLS lijkt betere en betere papieren te krijgen, of ze moeten hem eraf rijden op de klim.
01-09-2016 16:49
Wel fijn dat er af en toe iemand Joris van den Berg wakker port.
01-09-2016 17:02
Devenyns!!!!
01-09-2016 17:04
Ja Astana, en nu?
01-09-2016 17:06
Georgeeeeee!!!!
01-09-2016 17:06
zit Stamsnijder nog in de achtervolgende groep ?
01-09-2016 17:08
Devenijns toch wel een flinke voorsprong
01-09-2016 17:09
3s is riebedebie
01-09-2016 17:10
Contador!!!!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.