Vuelta 2016: Volg hier de twaalfde etappe
donderdag 1 september 2016 om 12:36 Volg in Google

Vuelta 2016: Volg hier de twaalfde etappe

Een overgangsetappe in de Vuelta a España, dwars door het Baskenland. In finishplaats Bilbao lijkt de kans groot dat vluchters opnieuw met de zege aan de haal gaan, omdat het parcours niet zwaar genoeg is voor de klassementsrenners om het verschil te maken. Wie pakt de zege?

Het startschot klinkt vandaag om 12.51, waarna men de renners tussen 17.27 en 17.56 verwacht in Bilbao. Om 15.00 uur beginnen de live-uitzendingen van Sporza en Eurosport, terwijl e NOS vanaf hetzelfde tijdstip een livestream verzorgt op nos.nl/sport. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de etappe.

PROFIL

Links
Voorbeschouwing etappe 12 – WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Livestream (NOS.nl)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
126 Reacties
01-09-2016 17:10
Contador, geweldig !
01-09-2016 17:14
Bennett nog steeds nummer twee in de etappe nu?
01-09-2016 17:14
waar is bennet gebleven?
01-09-2016 17:15
Bennett zit er nog steeds voor.
01-09-2016 17:17
Alles weer bij elkaar. Alleen Devenyns nog op kop.

Edit: maar dat is buiten Bennett gedacht! Mooie actie van hem.
01-09-2016 17:18
Arme Wuyts haha. Helemaal boos op dit motor omdat er een Belg voorop zit.
01-09-2016 17:18
Wat zijn toch een heerlijke chauvinisten die Vlaamse commentatoren.
01-09-2016 17:18
Hup Dries! Felline zit blijkbaar nog in de groep, dat kan het nog moeilijk maken.
01-09-2016 17:18
Benett daalt heel goed!
01-09-2016 17:18
Bennet erg bevoordeeld door een motor
01-09-2016 17:19
Bennett had beter door kunnen rijden zojuist
01-09-2016 17:20
@laatste man
Wel grappig, want Joris van den Berg vond die motor weer in de weg rijden haha
01-09-2016 17:20
De Supporters van de gelen mogen toch niet klagen. Die nieuw-Zeelandse boy rijdt met motivatie rond
01-09-2016 17:20
@lombarda en laatste man
Want Wuyts had ongelijk of..?
01-09-2016 17:21
weer een cadeautje voor Iam.
01-09-2016 17:22
Vooral beetje hypocriet van Wuyts. Het pas een paar seconden. Doet nu zelfs een beetje verongelijkt op Bakelants..

Prachtetappe. Het is Dries gegund, maar ik vrees ervoor.
01-09-2016 17:23
Dit bericht is verwijderd
01-09-2016 17:24
@Lennimator: Cadeau ja... als ik ze zo krijg dan ben ik liever niet meer jarig, veel teveel moeite
01-09-2016 17:24
En dan moet zijn schakelfout ook nog komen. Arme 3s.
01-09-2016 17:24
De buit is pas binnen als je over de streep bent lennimator.. 5s is te weinig :)
01-09-2016 17:26
Dit bericht is verwijderd
01-09-2016 17:27
Zo die had ik niet aan zien komen!
01-09-2016 17:27
Keukeleire dus.
01-09-2016 17:28
Nog nooit zo een ongeïnteresseerde commentator gehoord van de NOS (nos.nl) zeg. Op een saaie toon: "is dat Gerrans? ja...die wint het..."
01-09-2016 17:28
''sprint wordt aangetrokken door Gerrans oh nee hij wint hem oh het is Keukelaire"
geniaal

Om te reageren moet je ingelogd zijn.