Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe
zaterdag 12 september 2015 om 12:36 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe

Het moment van de waarheid. Zo laat deze twintigste en voorlaatste etappe in de Vuelta a España zich het best omschrijven. Weet Tom Dumoulin op weg van San Llorezo de El Escorial naar Cercedilla de aanvallen van met name Fabio Aru te weerstaan, dan kan de eindzege hem in principe nauwelijks meer ontgaan. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van deze ongetwijfeld zenuwslopende etappe.

De wielerliefhebbers hoeven van deze laatste echte krachtmeting in de Vuelta nauwelijks iets te missen. De officiële start is om 12.47 uur, om tien over één begint NPO1 met Studio Sport. Sporza schakelt om half twee in, direct na het middagjournaal. Kijkers van Eurosport moeten wachten tot vier uur, na de kwalificatie van de MotoGP van San Marino. De finish is tussen half zes en zes uur.

Profile

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 20

Livestream NOS
Liveblog NOS
Liveticker Sporza

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
649 Reacties
12-09-2015 16:20
Zal lastig worden met LLS en Zeits nog voorop :(.
12-09-2015 16:20
AAAAAJJJ TOM KOM OP!!!!!
12-09-2015 16:20
Oh wat zuur... Zo dicht bij een overwinning en toch nog voorbij gestoken worden in het klassement. Dit is klaar.
12-09-2015 16:21
Dit de alles of niets poging van Aru
Ik heb nog vertrouwen. Volop km om terug te komen.
12-09-2015 16:21
aah, man-tegen-man. dalen als een dolle straks en hopen dat Aru zich kapot rijdt
12-09-2015 16:22
Dit gaat helemaal fout. Dumoulin echt minder dan de laatste dagen.
12-09-2015 16:22
Aiai, hij zit nu alleen
12-09-2015 16:22
Het is voorbij... Ik heb hem net voorbij zien komen. Hij zegt echt kapot.
12-09-2015 16:22
Ouch
12-09-2015 16:22
Iedereen rijdt bij hem weg...
12-09-2015 16:22
Ai ai ai!
12-09-2015 16:22
Denk dat Purito nog over Tom heengaat
12-09-2015 16:22
Eigen tempo naar boven en dan als een gek afdalen
12-09-2015 16:22
Of de tomcat, dumoulin rouge is ook prima. Verder zit ik er redelijk doorheen zowel qua bijnamen als mijn internet. Ben in salvador de bahia( brazilie) , als ik het goed begreep ging landa versnellen had dumoulin het ff lastig maar herstelde vrij snel en moest landa inhouden omdat anders Aru moest lossen?
12-09-2015 16:23
We zijn wel boven gelukkig.
12-09-2015 16:23
Gelukkig komt er nog een klim...
12-09-2015 16:23
[i]Edit redactie: Niet insinueren[/i]
12-09-2015 16:23
Hij kan waarschijnlijk nog wel terugkomen, maar wat zegt dit over de laatste klim...
12-09-2015 16:23
Hij is geknakt
12-09-2015 16:23
Jammer dat Valverde weg is achter hem
12-09-2015 16:24
Dit ziet er toch heel slecht uit, lijkt geen enkele kracht meer in te zitten
12-09-2015 16:24
Ai, dit is teveel denk ik
12-09-2015 16:24
Hey jongens. Spannend hè?
12-09-2015 16:24
Hongerklop?
12-09-2015 16:24
Majka gaat toch ook aardig hard op kop rijden. Tinkov zijn woorden waren zinloos :(

Reacties zijn gesloten.