Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe
zaterdag 12 september 2015 om 12:36 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe

Het moment van de waarheid. Zo laat deze twintigste en voorlaatste etappe in de Vuelta a EspaƱa zich het best omschrijven. Weet Tom Dumoulin op weg van San Llorezo de El Escorial naar Cercedilla de aanvallen van met name Fabio Aru te weerstaan, dan kan de eindzege hem in principe nauwelijks meer ontgaan. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van deze ongetwijfeld zenuwslopende etappe.

De wielerliefhebbers hoeven van deze laatste echte krachtmeting in de Vuelta nauwelijks iets te missen. De officiƫle start is om 12.47 uur, om tien over ƩƩn begint NPO1 met Studio Sport. Sporza schakelt om half twee in, direct na het middagjournaal. Kijkers van Eurosport moeten wachten tot vier uur, na de kwalificatie van de MotoGP van San Marino. De finish is tussen half zes en zes uur.

Profile

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 20

Livestream NOS
Liveblog NOS
Liveticker Sporza

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
649 Reacties
1 24 25 26
12-09-2015 17:29
[i]edit redactie: niet anti-supporteren[/i]
12-09-2015 17:30
@Mollema
Bennett is geen Nederlander, dus interesseert hem niet. Als Keizer of Lindeman voorin hadden gezeten, hadden die zich zonder twijfel laten terugzakken.
12-09-2015 17:30
Aru de enige zonder een slechte dag deze ronde.
Zelfs Quintana en Valverde 2 enorm ervaren renners hebben slechte dagen gehad.
Behalve hij .
12-09-2015 17:30
Gefeliciteerd Aru
12-09-2015 17:30
Tom moet op 7:13 binnenkomen anders zakt ie uit de top 5
12-09-2015 17:30
Ik vind dus wel dat Dumoulin een andere ploeg moet opzoeken mocht hij werkelijk een AK-man gaan worden. De man is echter dermate veelzijdig dat hij er ook voor kan kiezen om als eendaagse renner verder te gaan en dan is Giant een OK ploeg.

LLS trouwens met Landa wel DE knechten van deze ronde, man o man!
12-09-2015 17:30
1 minuut. Man hij zat er 5 minuten voor. Kanaliseer je woede eens.
12-09-2015 17:30
@ Alle volgers, 4e plaats voor Tom is jammer, maar grandioos. De rest is aan jullie, ik geniet.
12-09-2015 17:31
En lol @ de mensen die dachten dat Zeeman serieus Dumoulin ging helpen met zijn ploeg.
12-09-2015 17:31
@mollemarijden
Waarom zou Bennett stil moeten gaan staan? Ze wilden opzich wel helpen, maar ze gaan niet in dienst van Giant rijden.
Giant had natuurlijk gewoon zelf wat mannetjes vooruit moeten sturen.
12-09-2015 17:31
Wel zielieg echt helemaal niemand helpt Dumoulin.
12-09-2015 17:31
[i]Edit redactie: Niet op reageren[/i]
12-09-2015 17:33
Wat betreft een andere ploeg zoeken: iedereen die voor een discutabele ploeg cq ploegbaas rijdt.
On: Gefeliciteerd Aru!
12-09-2015 17:33
@albertooo en tendam
Niet de sterkste renners, maar het rijden was naĆÆef te noemen, op het arrogante af.
12-09-2015 17:33
Wat een klap voor het hedendaagse wielrennen. Zo'n winnaar daar kun je als echte wielerliefhebber niet blij mee zijn.
12-09-2015 17:34
7e inderdaad. Ook Chaves en Moreno zijn hem voorbij.
12-09-2015 17:34
Balen, maar ook niet vreemd dat dit moment er na drie weken nog kwam. Geweldige Vuelta gereden man!

Vijf man van Astana binnen. Medunkt dat het vandaag relevant was om de sterkste ploeg te hebben.
12-09-2015 17:35
@Spruch
Waarom niet? Afgezien van zijn ploeg...
Geen onmogelijke dingen gezien deze 3 weken van Aru, maar wel veel aanvallen. Hij heeft echt geprobeerd de Vuelta te winnen, en hij verdient het ook wel.
Had uiteraard liever Dumoulin gezien, maar ik kan prima leven met Aru die zo de Vuelta weet te winnen.
12-09-2015 17:35
@Spruch als echt wielerliefhebber? Dus ik ben geen echte wielerliefhebber als ik Aru de terechte winnaar vind? Laat je emoties je niet meester maken joh...
12-09-2015 17:36
@albertooo
Ik had niet verwacht dat TLJ zou helpen, maar dan moet Zeeman ook niet zeggen dat ze het gaan doen. Dat is heel goedkoop.
12-09-2015 17:37
@ Nickdt. Zeg, ken Bennett niet, maar dit lijkt een domme uitspraak, gezin het hele Giro gebeuren. Lijkt me wel een teamspeler.
12-09-2015 17:37
Diepe buiging voor Plaza trouwens..

Meintjes toptien.
12-09-2015 17:39
Kan niet wachten Tom te horen
12-09-2015 17:40
Klasse van Plaza
Klasse van Landa
Klasse van Aru, niet gestolen...

Zeeman bedankt voor de hulp!
1 24 25 26

Reacties zijn gesloten.