Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe
zaterdag 12 september 2015 om 12:36 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe

Het moment van de waarheid. Zo laat deze twintigste en voorlaatste etappe in de Vuelta a EspaƱa zich het best omschrijven. Weet Tom Dumoulin op weg van San Llorezo de El Escorial naar Cercedilla de aanvallen van met name Fabio Aru te weerstaan, dan kan de eindzege hem in principe nauwelijks meer ontgaan. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van deze ongetwijfeld zenuwslopende etappe.

De wielerliefhebbers hoeven van deze laatste echte krachtmeting in de Vuelta nauwelijks iets te missen. De officiƫle start is om 12.47 uur, om tien over ƩƩn begint NPO1 met Studio Sport. Sporza schakelt om half twee in, direct na het middagjournaal. Kijkers van Eurosport moeten wachten tot vier uur, na de kwalificatie van de MotoGP van San Marino. De finish is tussen half zes en zes uur.

Profile

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 20

Livestream NOS
Liveblog NOS
Liveticker Sporza

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
649 Reacties
1 5 6 7 8 9 26
12-09-2015 15:47
Het is een compleet commentorialblok, nu promoten ze elektronisch schakelen.
12-09-2015 15:47
[quote]Alpecin shampoo pakketje voor Jose en Michel is binnen ;)[/quote]
Zijn ze daar dan niet een paar jaar te laat mee? :p
12-09-2015 15:49
Ze hebben natuurlijk wat afgesproken (als dat inderdaad het plan is). Het slagen van het plan hangt dan natuurlijk in eerste instantie van Aru af. Kan hij Dumoulin uit het wiel rijden. Dat is natuurlijk de vraag.
12-09-2015 15:50
Weet je wat nou zo mooi is; ik weet dat we allemaal keihard gaan huilen als Tom het niet red, maar als je realiseert hoe mooi zijn prestaties al zijn geweest, kan deze ronde natuurlijk al niet meer stuk!#ffindekkentegenteleurstelling
@ que cera cera, ik woon op Bonaire en dan doen de meeste europese streams het niet, dus ik gebruik steephill.tv om links te vinden. Sowieso een leuke website.
12-09-2015 15:56
@bartje:
Alleen de winnaar telt
12-09-2015 15:57
@Bartje; eens dat dit al prachtig is, maar toch balen als hij morgen niet op de hoogste trede staat. Vergelijkbaar met voetbal in 2010 en 2014.
12-09-2015 15:59
Dat pakje van FDJ staat RƩza toch een stuk beter dan dat van Europecar. Alleen in dat opzicht heeft ie dit jaar al vooruitgang geboekt ;)
12-09-2015 16:00
Bennett gaat op avontuur
12-09-2015 16:09
De koers is echt begonnen. De tussensprintboni's zijn bijna weg, de finishboni's waarschijnlijk ook. Gunstig voor the Tominator
12-09-2015 16:09
Astana gaat gas geven.
12-09-2015 16:10
50km. Het verschil nog steeds: 1 ... 2 ... 3 ... 4 ... 5 ... 6.
12-09-2015 16:11
Astana en leren gaat niet samen.
12-09-2015 16:11
Tominator kunnen we helaas niet goedkeuren.
12-09-2015 16:12
Ai, het is begonnen. Tom alleen.
12-09-2015 16:12
Spannend man ! Tis gewoon een beetje uitzitten nu ...
12-09-2015 16:13
Tom zit op een gat
12-09-2015 16:13
help! edit: consilideren
12-09-2015 16:13
Einde dumoulin denk ik..
12-09-2015 16:14
Kom op Tom!
12-09-2015 16:14
Tom rijdt het gat dicht! Mooi!
Nu is de vraag alleen of Tom het bewust rustig dichtreed, of gewoon niet beter kon..
12-09-2015 16:14
Relax mensen, niets aan de hand. Gewoon doorlopen. ;)
12-09-2015 16:14
Dumoulin rouge dan?
12-09-2015 16:14
Toch kost dit kracht. De Astana-trein is ook weg gelukkig, alleen Landa nog.
12-09-2015 16:15
Dat was een beetje te voorbarig want aru heeft het ook niet makkelijl zo te zien
12-09-2015 16:15
Dag Valverde
1 5 6 7 8 9 26

Reacties zijn gesloten.