Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe
zaterdag 12 september 2015 om 12:36 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe

Het moment van de waarheid. Zo laat deze twintigste en voorlaatste etappe in de Vuelta a EspaƱa zich het best omschrijven. Weet Tom Dumoulin op weg van San Llorezo de El Escorial naar Cercedilla de aanvallen van met name Fabio Aru te weerstaan, dan kan de eindzege hem in principe nauwelijks meer ontgaan. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van deze ongetwijfeld zenuwslopende etappe.

De wielerliefhebbers hoeven van deze laatste echte krachtmeting in de Vuelta nauwelijks iets te missen. De officiƫle start is om 12.47 uur, om tien over ƩƩn begint NPO1 met Studio Sport. Sporza schakelt om half twee in, direct na het middagjournaal. Kijkers van Eurosport moeten wachten tot vier uur, na de kwalificatie van de MotoGP van San Marino. De finish is tussen half zes en zes uur.

Profile

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 20

Livestream NOS
Liveblog NOS
Liveticker Sporza

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
649 Reacties
1 8 9 10 11 12 26
12-09-2015 16:24
Dumoulin oogt ook krachteloos.
12-09-2015 16:25
Hij lijkt er compleet door te zitten, zie hem niet meer terugkomen en anders lost die op de klim wel. Helaassss
12-09-2015 16:25
Majka luistert niet naar zijn baas Tinkov!
12-09-2015 16:25
Pfffff, heb er nu een hard hoofd in!! Go TOM
12-09-2015 16:25
Nou majka zoekt ruzie met oleg
12-09-2015 16:25
Tom bij Sky volgend jaar?
12-09-2015 16:25
Ja logisch dat iedereen met Aru meedraait, ze ruiken bloed en er kunnen nog meer Dumoulin voorbij zo :(
12-09-2015 16:25
Laatste klim is minder erg qua stijgingspercentage. Als ze Dumoulin niet op meer dan 20 sec hebben op de top van de volgende klim komt hij gewoon terug. Heb er nog steeds alle vertrouwen in.
12-09-2015 16:25
Als ie zijn podium dan maar kan vasthouden.
12-09-2015 16:25
Landa maakt het verschil
12-09-2015 16:25
Hij blijft hangen op 20 seconden
12-09-2015 16:25
Ziet er echt uit als een hongerklop.
12-09-2015 16:26
Majka kan podium rijden. Uiteraard rijdt die mee.
12-09-2015 16:26
Dit moet toch wel bijna hongerklop zijn
12-09-2015 16:26
hij tuimelt van het hele podium af! Shitzooi.
12-09-2015 16:26
Landa maakt het verschil. Zonder Landa was dit niet gebeurd. Jammer.
12-09-2015 16:26
Hoelang is de laatste klim?
12-09-2015 16:26
Waar zijn al die zogenaamde hulptroepen nou?
12-09-2015 16:27
TDM weer op gang. 18 seconden. Kom op Tom!
12-09-2015 16:27
Tom deed het juist heel slim. Eerst wat eten en daarna pas volop achtervolgen. Nu voorkomt hij juist een hongerklop ;)
12-09-2015 16:27
Pff, heb er een hard hoofd in zoals Tom kapot/leeg zit....maar het is nog niet gedaan.
12-09-2015 16:27
Als LLS beneden wacht dan is t zeker gedaan.
12-09-2015 16:28
Als het podium maar niet in gevaar komt!!! Dumoulin oogt fysiek, maar ook mentaal leeg.
12-09-2015 16:28
Denk een hongerklop wat is recht te zetten... hopen we da maar
12-09-2015 16:28
Hij kon echt niet reageren op de versnellingen. Hij is minder dan de laatste dagen, jammer
1 8 9 10 11 12 26

Reacties zijn gesloten.