Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe
zaterdag 12 september 2015 om 12:36 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe

Het moment van de waarheid. Zo laat deze twintigste en voorlaatste etappe in de Vuelta a EspaƱa zich het best omschrijven. Weet Tom Dumoulin op weg van San Llorezo de El Escorial naar Cercedilla de aanvallen van met name Fabio Aru te weerstaan, dan kan de eindzege hem in principe nauwelijks meer ontgaan. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van deze ongetwijfeld zenuwslopende etappe.

De wielerliefhebbers hoeven van deze laatste echte krachtmeting in de Vuelta nauwelijks iets te missen. De officiƫle start is om 12.47 uur, om tien over ƩƩn begint NPO1 met Studio Sport. Sporza schakelt om half twee in, direct na het middagjournaal. Kijkers van Eurosport moeten wachten tot vier uur, na de kwalificatie van de MotoGP van San Marino. De finish is tussen half zes en zes uur.

Profile

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 20

Livestream NOS
Liveblog NOS
Liveticker Sporza

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
649 Reacties
1 9 10 11 12 13 26
12-09-2015 16:28
Verschil krimpt wel in de afdaling
12-09-2015 16:28
Jammer! Aru FTW. Hopen op een hongerklop, dat is idd recht te zetten.
12-09-2015 16:29
Stukje ploegtacktiek om u tegen te zeggen. Tom niet goed genoeg, Aru met veel allure. Jammer maar niet onterecht als je het zo ziet
12-09-2015 16:29
Nog een geluk dat Valverde niet bij Aru zit, want dan zou die groep nog sneller dalen.
12-09-2015 16:29
Hopelijk niet te weinig gegeten het afgelopen uur. Dat zou nog erger zijn. Nu goed vreten en gel pakken en hop. Er blijft een kans gezien de finish niet begop ligt.
12-09-2015 16:29
Spannend !!
12-09-2015 16:29
Hij komt terug. Ik zie het nog goedkomen.
12-09-2015 16:29
Een hongerklop is echt niet recht te zetten in zo'n korte tijd.
12-09-2015 16:30
Dit zag je natuurlijk al aankomen..
12-09-2015 16:30
Die Goncalves is toch ook wel een hele fijne renner.
12-09-2015 16:30
Kom op Tom! Trek je nog een paar keer uit elkaar.
12-09-2015 16:30
9 sec. De rest rijdt niet met Aru.
12-09-2015 16:30
TLJ heeft trouwens enorm veel geholpen aan Tom zijn plaatsbehoud! Precies als aangekondigd
12-09-2015 16:31
Hongerklop recht te zetten? Hongerklop is doorgaans streep erdoor. TDM kon niet harder.
12-09-2015 16:31
@javier
Hopen op een hongerklop..? Ooit al gehad? Het duurt wel even voor je daar door komt hoor.
12-09-2015 16:31
Het was te verwachten maar het blijft pijnlijk. Het is over lijkt het, anders wel op laatste klim. Go Tom, dan voor podium!
12-09-2015 16:31
Achja vooraf had ik gehoopt dat Aru zou winnen en gezien het wedstrijdbeeld is het ook niet onterecht
12-09-2015 16:31
Pff het blijft wel spannend zo!
12-09-2015 16:32
Geen paniek. Komt goed
12-09-2015 16:32
Yes, hij sluit aan!
12-09-2015 16:32
Hij ziet ze al!
12-09-2015 16:33
Purito kan de vuelta ook nog winnen die heeft nog geen meter op kop hoeven rijden
12-09-2015 16:34
En toch doet ie het fantastisch. Houdt het hoofd erbij.

Aru kan alleen winnen door zijn ploeg.
12-09-2015 16:34
Hup Tom go go go
12-09-2015 16:34
Daar is LLS...
1 9 10 11 12 13 26

Reacties zijn gesloten.