Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe
zaterdag 12 september 2015 om 12:36 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe

Het moment van de waarheid. Zo laat deze twintigste en voorlaatste etappe in de Vuelta a EspaƱa zich het best omschrijven. Weet Tom Dumoulin op weg van San Llorezo de El Escorial naar Cercedilla de aanvallen van met name Fabio Aru te weerstaan, dan kan de eindzege hem in principe nauwelijks meer ontgaan. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van deze ongetwijfeld zenuwslopende etappe.

De wielerliefhebbers hoeven van deze laatste echte krachtmeting in de Vuelta nauwelijks iets te missen. De officiƫle start is om 12.47 uur, om tien over ƩƩn begint NPO1 met Studio Sport. Sporza schakelt om half twee in, direct na het middagjournaal. Kijkers van Eurosport moeten wachten tot vier uur, na de kwalificatie van de MotoGP van San Marino. De finish is tussen half zes en zes uur.

Profile

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 20

Livestream NOS
Liveblog NOS
Liveticker Sporza

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
649 Reacties
1 3 4 5 6 7 26
12-09-2015 14:45
Arroyo was de best geklasseerde renner. Nu mag t verschil nog wat verder oplopen
12-09-2015 14:46
@Tuubke
Dat was niet 1995, maar 1985.
12-09-2015 14:47
@que cera cera als je de NOS app hebt kun je gewoon daarop de stream bekijken.
12-09-2015 14:49
Zolang de verschillen zo zijn heeft Movistar helemaal niets aan die 4 man. Gat is veel te groot. Alleen maar voordeel voor Tom. Die heeft ploegen om hem heen die uitgedund zijn.
12-09-2015 14:49
@AndyFan:

Ik ben op dit moment op Malta, weet je eventueel nog een alternatief?
12-09-2015 14:50
@Que cera cera - cyclinghub.tv/livestream? Je zal dan wel op wifi moeten zitten, anders gok ik een hoge kostenpost ;)
12-09-2015 14:51
@Spruch
Ach natuurlijk, je hebt gelijk! Help - ben ik al zo oud?
12-09-2015 14:51
MTN gaat er mee bemoeien!
12-09-2015 14:51
@Que cera cera
www.procyclinglive.com >livestream
12-09-2015 14:51
MTN waar ze erg blij zijn met Michel Cornelisse. Mooi om te zien dat er toch veel Nederlanders bij de verschillende ploegen ploegleider zijn.
12-09-2015 14:53
@Nick Doup:

Bedankt voor je reactie!
Helaas werkt cyclinghub.tv niet op iPhone.
12-09-2015 14:57
Herbert en Maarten zijn gewoon weggelopen?
12-09-2015 14:58
Doen die Colombianen nou tasje aangooien of zag ik dat (hopelijk) verkeerd?
12-09-2015 15:00
@tuubke - dat was voor mijn tijd. Niet gezien.
12-09-2015 15:00
Loop anders ergens een cafe in. Malta heeft ook EuroSport lijkt me, ze zijn immers euro.
12-09-2015 15:01
*overgezapt naar Sporza. Golf. *valt in slaap*
Zag ik daar nu een toeschouwer een bidon op zn hoofd krijgen? Of kaatste die bidon via een boom?
12-09-2015 15:02
Nu Herbert weer terug, maar hij weet het zelf nog niet.
12-09-2015 15:02
Haha, Herbert en Maarten zijn kennelijk niet ingelicht!
12-09-2015 15:05
@Romāns VainŔteins:

Haha, natuurlijk, ware het niet dat ik ook een poging doe om te werken...
12-09-2015 15:06
@Que cera cera
Even Hola installeren. Je kunt dan de NOS app openen via een Nederlandse proxy. De app denkt dan dat je vanuit Nederland kijkt.
Werkt hier in Frankrijk prima!
12-09-2015 15:07
@Busted
Ik heb het even gemist. Wat gebeurde er?
12-09-2015 15:10
Zelfs het vlakke stuk is niet vlak.
12-09-2015 15:11
Que cera cera, irumble.com zou moeten werken, werkt hier op Bonaire ook.
12-09-2015 15:11
@ Elrick Op TV zijn ze er even uit vanwege golf, maar de live-stream op Nos.nl loopt gewoon door. Zonder commentaar omdat de commentatoren kennelijk niet weten dat ze nog te horen zijn via het internet. Herbert Dijkstra belde net met Hilversum om te vragen wat precies de bedoeling was en dat gesprek was dus gewoon te volgen ;)
12-09-2015 15:11
Ze hebben Herbert verteld dat er zoiets als internet bestaat :)
1 3 4 5 6 7 26

Reacties zijn gesloten.