Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe
zaterdag 12 september 2015 om 12:36 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de laatste bergetappe

Het moment van de waarheid. Zo laat deze twintigste en voorlaatste etappe in de Vuelta a EspaƱa zich het best omschrijven. Weet Tom Dumoulin op weg van San Llorezo de El Escorial naar Cercedilla de aanvallen van met name Fabio Aru te weerstaan, dan kan de eindzege hem in principe nauwelijks meer ontgaan. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van deze ongetwijfeld zenuwslopende etappe.

De wielerliefhebbers hoeven van deze laatste echte krachtmeting in de Vuelta nauwelijks iets te missen. De officiƫle start is om 12.47 uur, om tien over ƩƩn begint NPO1 met Studio Sport. Sporza schakelt om half twee in, direct na het middagjournaal. Kijkers van Eurosport moeten wachten tot vier uur, na de kwalificatie van de MotoGP van San Marino. De finish is tussen half zes en zes uur.

Profile

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 20

Livestream NOS
Liveblog NOS
Liveticker Sporza

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
649 Reacties
12-09-2015 16:36
4 astanas..

Ow Purito laat ook wat doen. Waar is Bennett?
12-09-2015 16:37
Zelfs podium wordt lastig nu
12-09-2015 16:37
Het is gedaan. Jammer.
12-09-2015 16:37
Lotto ze zeiden we gaan helpen
Laat bennet dan terug zakken
[i]Edit redactie: Let op je taalgebruik[/i]
12-09-2015 16:37
Komt niet meer goed ben ik bang. Paar Astana-mannen en Katusha die gaan rijden. Hij lijkt ook helemaal stuk te zitten.
12-09-2015 16:37
Tactisch precies het goede moment dat de 2 astana's terugkwamen.
12-09-2015 16:37
Daar gaat zelfs het podium. Snik
12-09-2015 16:37
Over en uit. Ik word niet goed.
12-09-2015 16:37
Dom van Giant om weer niemand mee te sturen terwijl je weet dat je bergop niet de meeste ideale ploeg hebt. Ik denk dat Sky de ideale ploeg voor Dumoulin zal zijn maar dat zullen we zien.
12-09-2015 16:37
Ik vrees ervoor dat hij aan het breken is nu
12-09-2015 16:37
Ongeacht de uitkomst, dit is wel een smerig mooie coupe van Astana.
12-09-2015 16:38
Zonde, Aru vandaag net te sterk. Astana veel sterker zowel qua renners als qua tactiek. Vrees dat zelfs het podium lastig gaat worden :(
12-09-2015 16:38
Grote kans dat hij het podium afvalt. Helaas maar toch een zeer mooie Vuelta gereden!
12-09-2015 16:38
[i]Edit redactie: Niet anti-supporteren[/i]
12-09-2015 16:38
Giant heeft dit ook echt tactisch niet handig uitgespeeld natuurlijk. Hadden natuurlijk gewoon een man vooruit moeten sturen in de ontsnapping dan had je er misschien nog wat aan gehad. Maar dit is wat betreft Dumoulin wel gespeeld. Zie hem nog wel het podium verliezen.
12-09-2015 16:38
Tja dit kan Giant zichzelf aanrekenen, niemand mee in zo'n etappe..
12-09-2015 16:38
Ja man met de hamer, Tom is de man met de hamer tegengekomen.
12-09-2015 16:38
@mollemarijden
Inderdaad, is toch een hele goedkope actie gebleken. Je hoeft niet te helpen, maar zeg dan niks.
12-09-2015 16:38
Tom bedankt voor wat je ons deze Vuelta hebt gegeven, maar helaas gaat het niet lukken...
12-09-2015 16:38
Hopen dat aru lek rijdt
12-09-2015 16:38
Jammer.. het gaat echt hard zo. Een etappe teveel.
12-09-2015 16:38
Het is wel mooi wielrennen... :(
12-09-2015 16:39
Toch verbazend dat Giant geen mannetje voor had..
12-09-2015 16:39
@mollemarijden
Mag die jongen ook nog voor eigen rekening rijden?
12-09-2015 16:39
Schade beperken ten opzichte van Majka en Quintana en het podium vasthouden.

Reacties zijn gesloten.