Vuelta 2015: Volg hier de dertiende etappe
vrijdag 4 september 2015 om 12:50 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de dertiende etappe

De overgangsetappe naar Tarazona lijkt er eentje te worden voor de vluchters. Met drie aankomsten bergop in het vooruitzicht zal het peloton ongetwijfeld een groepje aanvallers een vrijgeleide geven. Onderweg zijn drie beklimmingen voor de bergprijs, van respectievelijk derde, tweede en derde categorie. De laatste klim ligt op 35 kilometer van de streep. Houdt een groepje met vluchters het tot het einde vol?

Profile

De start is om 13:05, de aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. De koers is vanaf vier uur live te volgen op Sporza, Eurosport en op NOS.nl. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing etappe 13

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 13

Livestream NOS

Liveticker Sporza

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
104 Reacties
1 2 3 5
04-09-2015 13:09
Is Bert-Jan al vertrokken?
04-09-2015 13:13
Ik verwacht dat het wel even zal duren voordat de vlucht van de dag vertrokken is. Er is een behoorlijke kans om een succesvolle ontsnapping op te zetten.
04-09-2015 13:13
Hunebert!
04-09-2015 13:14
Al 2 minuten onderweg en BJL zit er nog niet bij, valt me tegen :)
04-09-2015 13:19
Maarten Wynants: abandon.
04-09-2015 13:27
@Natrix: stond deze morgen rond 10u al in een bericht op deze site (en andere media). Toch bedankt voor het "nieuwtje"
04-09-2015 13:32
Een spervuur aan demarrages, maar het lukt nog niemand om weg te komen.
04-09-2015 13:41
fietswissel Terpstra
04-09-2015 13:46
Grote kans dat een vlucht het vandaag gaat halen, dus het halve peloton wil natuurlijk meezitten.
04-09-2015 13:51
Keisse, Engoulvent en Chavanel in de breakaway.
04-09-2015 13:57
alweer terug gepakt
04-09-2015 14:00
Geen paniek jongens, BreakawayBert gaat zometeen samen met Niki weg poefen.
04-09-2015 14:03
Peleton in 2-en gebroken?
Een groep van ongeveer 50 renners schijnt voorop te zijn.

Edit: Alles alweer bij elkaar.
04-09-2015 14:04
Nu komt stukje bergop, gaat het daar gebeuren?
04-09-2015 14:17
3e categorie, uitstekend voor BJ!
04-09-2015 14:19
Je zult deze etappe toch slechte benen hebben. Dan zit je te vloeken dat die vlucht niet wegkomt.
04-09-2015 14:33
De Marchi, het werd tijd!
04-09-2015 14:33
Oliveira, De Marchi, Chavanel en Arashiro nu op 15 seconden voor het peloton
04-09-2015 14:34
@ Nietram- zoals Quintana, want die schijnt al gelost te zijn...
04-09-2015 14:35
BreakingBert al gesignaleerd?
04-09-2015 14:35
Quintana lost. Hij is ziek
04-09-2015 14:35
Logisch ook dat Quintana straks gaat opgeven. Je kunt herstellen van ziekte tijdens een grote ronde.
04-09-2015 14:36
Zou me niets verbazen als Quintana vandaag op gaat geven.
04-09-2015 14:36
8 man vooruit in 14 in de achtervolging... dat zou hem wel eens kunnen zijn.
04-09-2015 14:36
@ Purito
niet - bedoel je waarschijnlijk
1 2 3 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.