Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren
woensdag 24 juni 2015 om 18:51 Volg in Google

Volg hier het NK Tijdrijden 2015 voor elite heren

Op de dag van het NK Tijdrijden in Emmen zorgen de elite heren vanavond voor het slotakkoord. Bram de Kort (WV de Jonge Renner) is om exact één minuut over zeven de eerste van in totaal 38 renners die van start gaat. De torenhoge favoriet Tom Dumoulin (Giant-Alpecin) begint om 20.29 uur als laatste aan het 54 kilometer lange traject.

De wedstrijd is niet live op tv te volgen. Op een livestream van RTV Drenthe is alleen te zien hoe de renners van het startpodium vertrekken.

Links:
Startlijst
Officiële website

Parcours
Stream (RTV Drenthe)
Twitter (organisatie)

Voorbeschouwing WielerFlits

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
241 Reacties
24-06-2015 20:23
Rick van Breda kukelde er ook bijna vanaf.
24-06-2015 20:23
Tjallingii 9:45 na 8,5
24-06-2015 20:23
Die fotografen naast het podium hebben wel lef, dat ze daar nog durven te zitten. Voor je het weet krijg je 80 kilo op je.

Edit: Dit was Stoempert al eerder opgevallen.
24-06-2015 20:26
@ultimatespinach...Rick was laat bij het podium en toen nog niet goed ingeklikt met rechterbeen toen ie weg moest. Vandaar dat hij moest corrigeren. Geloof niet dat dit iets met de staat van het podium te maken had
24-06-2015 20:26
Mooi Bert-Jan!
24-06-2015 20:27
Bob Schoonbroodt klokt de snelste tijd tot dusver: 1.07.03
24-06-2015 20:28
Benieuwd hoe lang ze de webcam nog aan laten staan wanneer Tom vertrokken is...
24-06-2015 20:28
Mouris 9:41
24-06-2015 20:28
Dit bericht is verwijderd
24-06-2015 20:29
Wilco 9:39
24-06-2015 20:29
Tom in ieder geval niet gevallen
24-06-2015 20:30
Goed bezig BJL!
24-06-2015 20:30
Fles 9:34
24-06-2015 20:30
Dit bericht is verwijderd
24-06-2015 20:31
Waar blijven die beelden van onderweg? xD
24-06-2015 20:31
@AndySchleck: beelden van de finish zouden al een hele vooruitgang zijn :)
Wellicht dat iemand die in de buurt is die webcam kan verplaatsen? ;)
24-06-2015 20:32
Emmen, maak het mee!
24-06-2015 20:32
Nou, ik lees over een uur wel dat Tom de nieuwe kampioen is geworden..
24-06-2015 20:32
9:28 emden
24-06-2015 20:33
goed bezig BJL.
24-06-2015 20:33
Nou leuk dat wordt dus een itempje van 1 minuut op t sportjournaal vanavond. Jippie
24-06-2015 20:33
Zie het nu nog maar: de leuze op die spandoek.
Schitterend om dat te plaatsen naast het meest belachelijkste startpodium dat ik al gezien heb.
Zeker na die val van die renner. Mooi campagneplaatje...
24-06-2015 20:36
Baarle 9:52
24-06-2015 20:36
Het is natuurlijk lullig en gevaarlijk vd renners maar dit wel 1 van de meer kostelijke topics sinds enige tijd, met dank aan de rest.
24-06-2015 20:37
Berden 9:49

Om te reageren moet je ingelogd zijn.