Volg hier Gent-Wevelgem 2017
zondag 26 maart 2017 om 11:25 Volg in Google

Volg hier Gent-Wevelgem 2017

In Dwars door Vlaanderen en de E3 Harelbeke sprong de koers al ver voor de finish open en menig wielerliefhebber hoopt dat dat ook tijdens Gent-Wevelgem het geval zal zijn. Gaat wereldkampioen Peter Sagan zichzelf opvolgen? Gaan waaiers een rol spelen? Zijn de Nederlanders in staat om mee te doen voor de overwinning? Vragen waarop vandaag een antwoord gaat komen. Volg hier op WielerFlits het verloop van deze voorjaarsklassieker.

Om 11.40 uur worden de renners weggeschoten in Deinze. Onderweg liggen elf hellingen, waarvan de Kemmelberg op twintig kilometer van de streep de laatste is. Tussendoor volgen ook nog meerdere kasseienstroken en sinds dit jaar zijn ook onverharde plugstreets toegevoegd aan het parcours. Gaat dit voor extra spektakel zorgen? Na bijna 250 kilometer koers wordt tussen 17.20 en 17.55 uur de aankomst van de winnaar verwacht.

De kijker kan terecht bij Sporza. De Belgen beginnen de uitzending om 14.00 uur. Karl Vannieuwkerke en Eddy Planckaert zullen dan de voorbeschouwing verzorgen, even later gevolgd door de live-beelden met commentaar van Michel Wuyts en José De Cauwer.

Voorbeschouwing: Gent-Wevelgem 2017

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
281 Reacties
1 3 4 5 6 7 12
26-03-2017 15:52
Boom heeft er zin in
26-03-2017 15:53
Boom, wat een aankoop!! Geweldig!!!!!
26-03-2017 15:53
Groenewegen is er niet
26-03-2017 15:53
Verdraaid ik geloof me ogen niet Boom in beeld..
26-03-2017 15:54
Eindelijk inderdaad, dan hoef je niet eens te winnen maar dat eeuwige achteraan rijden is te deprimerend voor woorden.
26-03-2017 15:56
Dit bericht is verwijderd
26-03-2017 15:57
Denk dat het ook snel weer over is met Boom.
26-03-2017 15:57
Haha heerlijk die fixatie op Boom nu hij bij TLJ rijdt :')
26-03-2017 15:58
Dus Jos, Bram en Lars in de eerste groep + een vierde: Tom, Maarten of Gijs. Goeie mannen voor het offroad stukje.

Dylan wordt in het 3e peloton gemeld door Sporza.
26-03-2017 16:01
Wat een zooitje die weg.
26-03-2017 16:02
Op de Kemmel leek Leezer mij de vierde TLJ-man dus ik denk dat hij de vierde is
26-03-2017 16:03
Wat een kul deze weggetjes. Durf nou gewoon je eigen parcours in stand te houden ipv van alles overhoop te halen. Het is Toscane niet.
26-03-2017 16:03
Sporza commentator heeft nu al 6 keer in 2 koersen Stuyven herkend, terwijl het hem niet was.
26-03-2017 16:03
Van Emden heeft wel een sprong gemaakt dit seizoen. Hoe hij de Kemmel opreed was echt heel knap.
26-03-2017 16:05
Boom viel in rap tempo weg van voren, zal toch weer niet lek zijn he?
26-03-2017 16:05
Leezer goed voorin!!
26-03-2017 16:08
oa Burghardt en Demare uitgeschakeld door de kulweggetjes.
26-03-2017 16:09
Ze kunnen toch ook lekrijden op de Keien?? Vind het best mooi koersen zo en het verschil word vooraan gewoon op sportieve manier gemaakt, niet zozeer door pech of valpartijen.
26-03-2017 16:11
Boom viel etend weg... Hongerklop?
26-03-2017 16:11
Mooi gebaar ook van de renners, een minuut stilte voor de storm.
26-03-2017 16:13
@TURTLEHEAD,

Wat is er mis mee dan? Vind het wel een gave toevoeging. Mooie gedachte erachter ook. Past ook goed bij 'Gent-Wevelgem in Flanders Fields'.
26-03-2017 16:14
heeft iemand Erviti dit voorjaar al gezien?
26-03-2017 16:16
Imanol zit in catalonië te feesten met Valverde
26-03-2017 16:17
@hoofdisvrij

Boom nog gewoon vooraan.
26-03-2017 16:19
Wel weer een fantastische koers met op 100km van het einde al de opening van de finale. Die Vlaamsche koersen blijven toch de allermooiste.
1 3 4 5 6 7 12

Om te reageren moet je ingelogd zijn.