Volg hier Gent-Wevelgem 2017
zondag 26 maart 2017 om 11:25 Volg in Google

Volg hier Gent-Wevelgem 2017

In Dwars door Vlaanderen en de E3 Harelbeke sprong de koers al ver voor de finish open en menig wielerliefhebber hoopt dat dat ook tijdens Gent-Wevelgem het geval zal zijn. Gaat wereldkampioen Peter Sagan zichzelf opvolgen? Gaan waaiers een rol spelen? Zijn de Nederlanders in staat om mee te doen voor de overwinning? Vragen waarop vandaag een antwoord gaat komen. Volg hier op WielerFlits het verloop van deze voorjaarsklassieker.

Om 11.40 uur worden de renners weggeschoten in Deinze. Onderweg liggen elf hellingen, waarvan de Kemmelberg op twintig kilometer van de streep de laatste is. Tussendoor volgen ook nog meerdere kasseienstroken en sinds dit jaar zijn ook onverharde plugstreets toegevoegd aan het parcours. Gaat dit voor extra spektakel zorgen? Na bijna 250 kilometer koers wordt tussen 17.20 en 17.55 uur de aankomst van de winnaar verwacht.

De kijker kan terecht bij Sporza. De Belgen beginnen de uitzending om 14.00 uur. Karl Vannieuwkerke en Eddy Planckaert zullen dan de voorbeschouwing verzorgen, even later gevolgd door de live-beelden met commentaar van Michel Wuyts en José De Cauwer.

Voorbeschouwing: Gent-Wevelgem 2017

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
281 Reacties
1 2 3 12
26-03-2017 11:58
Een TLJ in een ontsnapping, samen met een Roompotter?
26-03-2017 12:12
***** sagan
*** vanavermaet stuyven
** rowe stybar
* boonen demare
26-03-2017 12:19
materiaal van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is. Moscon's voorwiel imlpodeerde zojuist zonder enige aanleiding.
26-03-2017 12:21
@ achtpuntzes:

Moscon was toch laatst ook degene waarbij in een TTT het wiel zomaar opeens brak?
26-03-2017 12:22
Lekker 8.6.
26-03-2017 12:22
Serieus? Dat gebeurde ook al bij de ploegentijdrit van Tirreno - Adriatico.
26-03-2017 12:28
Nee 8.6 kan gewoon niet goed begrijpend lezen. Moscon had nu slechtst problemen met zijn fiets. Filmpje op de site van Sporza kwam uit Tirreno-Adriatico.
26-03-2017 12:29
Er staat bandbreuk, geen imploderend wiel. Filmpje Tirreno is wel bijgevoegd.
26-03-2017 12:39
Twee Nederlanders in de kopgroep.
26-03-2017 12:40
ok, bandbreuk dus.
@ Il Cavaliere:
[quote]Nee 8.6 kan gewoon niet goed begrijpend lezen[/quote]
lijkt me een wel heel vergaande conclusie, dit overkomt me echt nooit.
26-03-2017 12:47
Ik ben benieuwd wat de motoren vandaag gaan doen.
[url]https://www.mupload.nl/img/0szelyoc4hniy.png[/url]
26-03-2017 12:47
Iedere wildcard-ploeg weer mee, behalve een man van Verandas Willems - Crelan.
Kopgroep : Mullen, Houle, Thompson, Van Hecke, McNally, Masson, Reinders, Chetout en Van Winden
26-03-2017 12:49
8.6 lol, biertje temmen en overheen stappen. ;-)
26-03-2017 13:02
Zie of de tactiek van QS vandaag wel loont
26-03-2017 13:03
Waaiers meldt Sporza. Kan misschien leuk worden.
26-03-2017 13:15
@ wim:
beetje vroeg nog voor bier. :)
26-03-2017 13:16
Waaiers zo heerlijk koers dan. Ben benieuwd wie er allemaal meezitten blijkbaar QS de aanstichters
26-03-2017 13:37
Iemand een goede livestream van Sporza zonder in de aanbieding ?
26-03-2017 13:43
verschil al bijna 2 min. ben benieuwd wie de slag hebben gemist
26-03-2017 13:44
Oorlog in de Moeren
26-03-2017 13:44
wie heeft de slag gemist en zit er in groep 1 achter het peleton?
26-03-2017 13:45
Idd, peloton 2 lijkt al klaar, halen de live uitzending wrs niet. Hopen dat niet alle nederlanders/tlj mannen achterop zijn geraakt.
26-03-2017 13:47
http://sebn.sc/sebn-1.php
Via cyclingfans.com : werkt meestal prima.
Straks pas live, nu nog even Formule 1.
26-03-2017 13:50
Verschil is echt niet bijna twee minuten tussen die twee groepen. Enkel de tijd van de eerste groep zal aangepast zijn, die tweede groep loopt echter natuurlijk ook stevig in op de kopgroep (en blijft dus niet hangen op bijna vijf minuten).
26-03-2017 13:50
de Moeren hebben een muis gebaard. iedereen kan weer terugkeren.
1 2 3 12

Om te reageren moet je ingelogd zijn.