Volg hier Gent-Wevelgem 2017
In Dwars door Vlaanderen en de E3 Harelbeke sprong de koers al ver voor de finish open en menig wielerliefhebber hoopt dat dat ook tijdens Gent-Wevelgem het geval zal zijn. Gaat wereldkampioen Peter Sagan zichzelf opvolgen? Gaan waaiers een rol spelen? Zijn de Nederlanders in staat om mee te doen voor de overwinning? Vragen waarop vandaag een antwoord gaat komen. Volg hier op WielerFlits het verloop van deze voorjaarsklassieker.
Om 11.40 uur worden de renners weggeschoten in Deinze. Onderweg liggen elf hellingen, waarvan de Kemmelberg op twintig kilometer van de streep de laatste is. Tussendoor volgen ook nog meerdere kasseienstroken en sinds dit jaar zijn ook onverharde plugstreets toegevoegd aan het parcours. Gaat dit voor extra spektakel zorgen? Na bijna 250 kilometer koers wordt tussen 17.20 en 17.55 uur de aankomst van de winnaar verwacht.
De kijker kan terecht bij Sporza. De Belgen beginnen de uitzending om 14.00 uur. Karl Vannieuwkerke en Eddy Planckaert zullen dan de voorbeschouwing verzorgen, even later gevolgd door de live-beelden met commentaar van Michel Wuyts en José De Cauwer.
Voorbeschouwing: Gent-Wevelgem 2017

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
twitter van Cannondale-Drapac
✔
@Ride_Argyle
Echelons split the #GWE peloton early. Unclear initially how decisive split would be but now gap is 1:35. @ryanmullen9 group ahead by 3:15.
De auteur van die tweet gaat vermoedelijk evengoed op de ticker van Sporza af.
alles weer samen[/quote]
Nee, er is nog altijd een kopgroep. Waarom al dat nepnieuws?
en kan je 'al dat nepnieuws' eens nader verklaren, wil je?
hetzelfde als vorig jaar, opvulling voor de vlaamse koersen.
heb jij nog vertrouwen in hem dan?
ik verwacht vandaag een DNF van Betancur. dat is dan zijn 4de dit jaar in 6 koersdagen.
En daar verdient hij meer mee dan jij en ik in 5 jaar samen. De wereld zit vreemd in elkaar.
Nederigheid zit er niet meer in.
En nu hup live naar de koers!
Edit: Al wil ik in al mijn nederigheid absoluut het stukje over Antoine niet bagataliseren. Mooi en waardevol
Maar helaas kopgroepjes redden het zelden.
(Mbt Planckaert)
Wat moet hij anders zeggen, hij kan hem moeilijk al voor de start afschrijven.