Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015
woensdag 25 maart 2015 om 11:29 Volg in Google

Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015

Met Dwars door Vlaanderen (1.HC) wordt vandaag het Belgische klassieke voorjaar hervat. De renners moeten 200 kilometer overbruggen en krijgen in totaal twaalf heuvels voor hun kiezen. Niki Terpstra kan voor een primeur zorgen door de eerste te worden die de Vlaamse semi-klassieker drie keer wint. Hij kwam vorig jaar en in 2012 juichend over de streep.

Op de Grote Markt van Roeselare klinkt om 11.45 uur het startschot. De finish in Waregem wordt verwacht tussen 16.20 en 16.50 uur. De wedstrijd wordt vooraf gegaan door een minuut stilte voor de slachtoffers van de vliegramp van gisteren in de Franse Alpen.

Sporza zendt de koers vanaf 14.20 uur live uit. Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke verzorgen het commentaar.

Links

Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing Wielerflits

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
453 Reacties
1 5 6 7 8 9 19
25-03-2015 14:58
[b]Koers-Update°[/b] Wallays nu op kop, de rest van de kopgroep valt uiteen en wordt opgeslokt door het peloton met alle favorieten.
25-03-2015 14:59
[b]Koers-Update°[/b] Sorry, kopgroep valt uit elkaar, maar alleen Zepunkte is opgeslokt door het peloton. Wallays nu op kop, daarachter stukjes van de kopgroep.
25-03-2015 15:00
De mannen van Langeveld en Van Baarle nog met veel man in het peloton.
25-03-2015 15:02
Dus dan kunnen ze a.s. Vrijdag met 4 man gaan koersen...want vervangers hebben ze niet. Ongelooflijk
25-03-2015 15:02
Goed bezig die Daan!
25-03-2015 15:02
[b]Koers-Update°[/b] Op kop van het peloton doet Lampaert goed werk voor zijn ploeg Etixx-Quickstep. Het peloton dat nu 40 seconden achter Wallays aanrijdt.
25-03-2015 15:03
Dankje wielerman ;).
25-03-2015 15:03
Gaan er op de Taaienberg nog een ruime handvol overboord in het peloton en dan is het na de Kwaremont tussen de kopmannen in deze situatie.
25-03-2015 15:04
haha, regueiueie , niet uit te spreken die naam!
25-03-2015 15:04
@Hengacity1
In ieder geval Flens en Tjalingii zijn niet gevallen, maar abandon omdat ze hun teamgenoten hebben geholpen. Voor de anderen is het natuurlijk afwachten hoe ze eraan toe zijn.
25-03-2015 15:05
Orica voor Keukeleire op kop van een 2e peloton.
25-03-2015 15:05
[b]Koers-Update°[/b] Op kop hebben we nu Wallays, daarachter 4 renners overgebleven uit de kopgroep (met o.a. Brändle en Dockx). En daarachter het 1ste peloton, daarachter het 2de peloton met Orica Green-Edge op kop.
25-03-2015 15:05
Orica kan misschien Keukeleire nog net genoeg terugbrengen om zelf straks de sprong te maken.
25-03-2015 15:06
Van Baarle goed.
25-03-2015 15:06
[b]Koers-Update°[/b] Het 1ste peloton draait nu ook de Taaienberg met nog een dikke 56 km te gaan.
25-03-2015 15:07
[b]Koers-Update°[/b] Bozic met materiaalpech.
25-03-2015 15:07
Wie was die Jumborenner achter die met pech gestrande bozic?
25-03-2015 15:07
Rijder van Wanty op kop van het peleton op de Taaienberg om de boel te vertragen volgens mij :)
25-03-2015 15:07
Laatste 2 van TLJ zijn nu ook gelost... pfff
25-03-2015 15:07
[b]Koers-Update°[/b] Kwiatkowski, Terpstra, van Baarle en Boom laten zich goed zien vooraan en zijn goed gepossitioneerd.
25-03-2015 15:08
Van Baarle erg sterk, maar zit Langeveld er wel bij?
25-03-2015 15:08
[b]Koers-Update°[/b] Breukje in het 1ste peloton, de schifting is toch wel gemaakt hoor.
25-03-2015 15:09
[b]Koers-Update°[/b] We hebben nu achter Wallays en de 4 mannen een 1ste groepje dat is weggereden op de Taaienberg met o.a. Kwiatkowski, Boom, Van Baarle, Terpstra enzovoorts. Meer info volgt.
25-03-2015 15:10
---
25-03-2015 15:10
[b]Koers-Update°[/b] Kwiatkowski rijdt weg uit dat groepje met favorieten samen met Theuns en van Baarle.
1 5 6 7 8 9 19

Om te reageren moet je ingelogd zijn.