Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015
woensdag 25 maart 2015 om 11:29 Volg in Google

Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015

Met Dwars door Vlaanderen (1.HC) wordt vandaag het Belgische klassieke voorjaar hervat. De renners moeten 200 kilometer overbruggen en krijgen in totaal twaalf heuvels voor hun kiezen. Niki Terpstra kan voor een primeur zorgen door de eerste te worden die de Vlaamse semi-klassieker drie keer wint. Hij kwam vorig jaar en in 2012 juichend over de streep.

Op de Grote Markt van Roeselare klinkt om 11.45 uur het startschot. De finish in Waregem wordt verwacht tussen 16.20 en 16.50 uur. De wedstrijd wordt vooraf gegaan door een minuut stilte voor de slachtoffers van de vliegramp van gisteren in de Franse Alpen.

Sporza zendt de koers vanaf 14.20 uur live uit. Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke verzorgen het commentaar.

Links

Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing Wielerflits

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
453 Reacties
25-03-2015 14:22
Valpartij in het 2de peloton! Renners van IAM Cycling en Trek Factory Racing zijn er bij betrokken..
25-03-2015 14:22
Durbridge was echt geen kopman van Orica hoor, had alleen de nummer 1 van zijn ploeg.
25-03-2015 14:22
Normaal gezien staat hier altijd een sterke deelnemerslijst aan de start nu lijkt het een koers waarin de overschotjes meedoen, buiten Terpstra geen enkele echte kasseispecialist. Ik hoop niet op een massaspurt past niet bij deze koers.
Mijn favorieten:
*****: Terpstra
****: Boom, Devolder, Breschel
***: Debusschere, Kwiatkowski, Farrar, Voeckler, Langeveld
**: Marcato, Lampaert, Keukeleire, Hofland
*: Bozic, Wallays, Mørkov, Cavendish, Ventoso, Sénéchal
25-03-2015 14:23
[b]Koers-Update°[/b] Het eerste peloton versnelt. Het verschil met de koplopers is nog maar 45 seconden.
25-03-2015 14:24
Ook goedemiddag Dayer Quintana :p
25-03-2015 14:24
Jaa, Live-Beelden!
25-03-2015 14:26
Niet bepaald de dag voor Trek :-(
25-03-2015 14:27
[b]Koers-Update°[/b] Verschil 1ste peloton en kopgroep nu nog maar 30 seconden.
25-03-2015 14:27
Kanonnen flinke val zeg met o.a. Van Emden.
25-03-2015 14:28
Aregger was er wel ernstig aan toe zo te zien, bah.
25-03-2015 14:28
Die toeschouwer....
25-03-2015 14:28
Zo Lotto Jumbo zwaar gehavend zo te zie
25-03-2015 14:28
3 man van LTJ op de grond, Jos van Emden abandon waarschijnlijk.
25-03-2015 14:29
@Daan
Helemaal prima hoor, zoals jij updates geeft. Je beperkt je uitstekend tot relevante ontwikkelingen zonder dat het een shoutbox wordt. Door dit soort volgtopics ben ik alweer flink wat jaren geleden ooit fan geworden van Wielerflits.

Op een link klikken kan natuurlijk altijd, maar je weet nooit in wat voor puinhoop je dan terecht komt. Twitter zou daar geschikt voor moeten zijn, maar is het vaak ook niet.
25-03-2015 14:30
Dit bericht is verwijderd
25-03-2015 14:30
1 Nederlander, Roompot vertegenwoordigt in het peloton :). Brian van Goethem.
25-03-2015 14:30
Maar blijf me maar lekker op de hoogte houden!
25-03-2015 14:31
Dankje @xistnc.
25-03-2015 14:31
Klein peloton nog door die actie van Etixx en meerdere valpartijen. Tempo wel rustig nu.
25-03-2015 14:31
Arreger zag er best eng uit.
wie was de derde LottoJumbo?
25-03-2015 14:31
Ongelooflijk, weer de halve ploeg weg van TLJ...
25-03-2015 14:32
Zie al die valpartijen toch wel blij dat Vanmarcke hier niet bij is.
25-03-2015 14:32
Vieze val van Aregger altijd jammer om zoiets te moeten zien :(

Goeie middag Daan° !
25-03-2015 14:32
Klinkt vrij chaotisch allemaal vandaag. Paar kopgroepen die zijn teruggepakt, veel valpartijen.
25-03-2015 14:32
[b]Koers-Update°[/b] 1ste peloton dus op 22 seconden van de kopgroep. Door een valpartij is het peloton in 2 stukken gedeeld, waarna Etixx het tempo heeft verhoogd.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.