Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015
woensdag 25 maart 2015 om 11:29 Volg in Google

Volg hier Dwars door Vlaanderen 2015

Met Dwars door Vlaanderen (1.HC) wordt vandaag het Belgische klassieke voorjaar hervat. De renners moeten 200 kilometer overbruggen en krijgen in totaal twaalf heuvels voor hun kiezen. Niki Terpstra kan voor een primeur zorgen door de eerste te worden die de Vlaamse semi-klassieker drie keer wint. Hij kwam vorig jaar en in 2012 juichend over de streep.

Op de Grote Markt van Roeselare klinkt om 11.45 uur het startschot. De finish in Waregem wordt verwacht tussen 16.20 en 16.50 uur. De wedstrijd wordt vooraf gegaan door een minuut stilte voor de slachtoffers van de vliegramp van gisteren in de Franse Alpen.

Sporza zendt de koers vanaf 14.20 uur live uit. Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke verzorgen het commentaar.

Links

Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing Wielerflits

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
453 Reacties
25-03-2015 12:54
Komt Van Asbroeck niet terug uit blessure? Wil op deze manier zijn rol spelen zeker. Veel volk vanvoor en niemand van Etixx mss halen ze deze snel bij
25-03-2015 12:55
@Tutu
Van Asbroeck tijdje out geweest vandaar vroege vlucht
25-03-2015 12:55
jammer alles weer samen
25-03-2015 13:12
Yes, het is weer koers! Ik heb er veel zin in vandaag, ik gok op Kwiat of Terpstra.
25-03-2015 13:13
Nizollo opgegeven na een val.
25-03-2015 13:14
Ik gok op sprint met kleine groep met Debusschere glansrijk als overwinnaar!
25-03-2015 13:19
Met nizzolo, irizar en nozollo dus al 3 uitvallers! :)
25-03-2015 13:20
@GGE, vanwaar die smiley? ;)
25-03-2015 13:21
[b]Update®:[/b]Louis Verhelst en Frederik Backaert zijn weggereden uit het peloton.
25-03-2015 13:21
omdat Nozzolo de tweede persoonlijkheid van Nizzolo is mss? Beetje gespleten figuur, maar goed, dat zij hem vergeven.
25-03-2015 13:22
Bestaat nozollo echt? Ik dacht dat je een lettertje mis had en maakte dus een flauw grapje...
25-03-2015 13:22
[b]Update®[/b]4 mannen sluiten aan: Sean De Bie, Angelo Tulik, Sjoerd van Ginneken en Mads Pedersen. Op dit moment dus een kopgroep van 6 man met ongeveer 10 seconden voorsprong.
25-03-2015 13:23
@GGE Oow lol, hahaha ging per ongeluk het is idd Nizzolo ;).
25-03-2015 13:24
Was een typfoutje, sorry :(
25-03-2015 13:24
[b]Update®[/b] Alles weer samen.
25-03-2015 13:27
Goeie liveticker hebben we hier in de persoon van Daan!
25-03-2015 13:27
@Wheely, voor de luie mensen, hoef je niet te switchen naar sporza :p
25-03-2015 13:30
Irizar heeft uiteindelijk niet opgegeven, alleen Nizzolo.
25-03-2015 13:30
[b]Update°[/b] [i]De val in Pittem heeft heel wat slachtoffers geëist, waarbij twee renners van Trek. Vooral Giacomo Nizzolo lijkt er erg aan toe. "Hij heeft last van zijn heup en snijwonden aan zijn twee benen. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis." Irizar kon uiteindelijk wél voortrijden.[/i]
25-03-2015 13:32
Kan niet wachten tot we beeld hebben, klinkt alsof er flink gekoerst wordt !
25-03-2015 13:37
Dit bericht is verwijderd
25-03-2015 13:37
De Duitser Ruben Zepuntke (Cannondale) komt ten val
25-03-2015 13:38
@klootje kriekeljon, is goed ik stop ;)
25-03-2015 13:39
Dit bericht is verwijderd
25-03-2015 13:42
Daan is dus de volgende opgever...

Om te reageren moet je ingelogd zijn.