Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Zwitserland 2015
donderdag 18 juni 2015 om 13:15 Volg in Google

Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Zwitserland 2015

Vandaag staat de zesde etappe in de Ronde van Zwitserland op het programma. Met koninginnenrit van gisteren nog in de benen start het peloton om 13:35 uur aan de rit richting Biel. Thibaut Pinot start in de leiderstrui en de sprintersploegen zullen hun kans ruiken om de vechten voor de dagzege.

Echt bijkomen zit er na de zware dag van gisteren niet in. De etappe doorkruist namelijk het zogeheten ‘Mittelland’ en daar is het allesbehalve vlak. Toch is een sprint aan de oevers van de Bielersee (of Lac de Bienne, voor de Francofielen onder ons) het meest waarschijnlijke scenario. De eerder genoemde Sagan, Degenkolb en Kristoff moeten dit aankunnen, maar met Mark Cavendish en Arnaud Démare staat er nog meer sprintersgeweld aan het vertrek. Een affiche om U tegen zeggen.

Eurosport doet vanaf 16:30 uur live verslag van deze zesde etappe in de Ronde van Zwitserland 2015. De finish wordt verwacht tussen zes en half zeven. Bespreek hier het verloop van de etappe.

15_2015_6

Links:
Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Parcoursinformatie
Website organisatie

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
70 Reacties
18-06-2015 17:49
Tom nu sparen voor een late aanval ?
18-06-2015 17:52
[quote] Die letzte Kurve ist nicht ungefährlich[/quote]
[URL]http://www.tourdesuisse.ch/de/live-ticker/ticker/[/URL]
van de tickert van de organisatie... we gaan het zodadelijk meemaken...
18-06-2015 17:54
Vijf Jumbo´s in gelid. Alles op van Asbroeck?
18-06-2015 17:56
Wat is het plan Malori/Ventoso eigenlijk??
18-06-2015 18:03
Hopen dat iedereen recht blijft....
18-06-2015 18:05
@ah-ja
De etappe winnen misschien?
18-06-2015 18:07
Ik dacht even dat Ventoso ging winnen en dan komen Stybar en Kwiat vol...
18-06-2015 18:07
Wat zeggen ze nou op Eurosport, is de vrouw van Van Avermaet ook zwanger? Ik meende dat ik laatst las dat de vrouw van Stybar zwanger is en eveneens in de derde week is uitgerekend. Ben ik gek of zijn ze in de war bij Eurosport?
18-06-2015 18:08
@bendit
je bent gek
18-06-2015 18:08
Ok cool :) hou wel van die koppeltijdritjes
18-06-2015 18:10
chute!!
18-06-2015 18:12
Dit bericht is verwijderd
18-06-2015 18:16
Sagan weer goed gestuurd.
18-06-2015 18:16
Wat een gestoorde aankomst.....
18-06-2015 18:17
heerlijk, ik wist het
18-06-2015 18:17
Wat een techniek van Sagan in die voorlaatste bocht.
18-06-2015 18:18
Die tweede katusha man stopte Cavendish vakkundig af in de bocht.
18-06-2015 18:20
benieuwd of er nog tijdsverschillen zijn, want ik zag toch wat gaten. lag dat aan de bochten, of was er toch een valpartij?
18-06-2015 18:21
Eurosport verdient wel de prijs voor de meest zinloze tussenblokken...
18-06-2015 18:22
Vanaf plek 8 op 2 seconden

Om te reageren moet je ingelogd zijn.