Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Zwitserland 2015
donderdag 18 juni 2015 om 13:15 Volg in Google

Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Zwitserland 2015

Vandaag staat de zesde etappe in de Ronde van Zwitserland op het programma. Met koninginnenrit van gisteren nog in de benen start het peloton om 13:35 uur aan de rit richting Biel. Thibaut Pinot start in de leiderstrui en de sprintersploegen zullen hun kans ruiken om de vechten voor de dagzege.

Echt bijkomen zit er na de zware dag van gisteren niet in. De etappe doorkruist namelijk het zogeheten ‘Mittelland’ en daar is het allesbehalve vlak. Toch is een sprint aan de oevers van de Bielersee (of Lac de Bienne, voor de Francofielen onder ons) het meest waarschijnlijke scenario. De eerder genoemde Sagan, Degenkolb en Kristoff moeten dit aankunnen, maar met Mark Cavendish en Arnaud Démare staat er nog meer sprintersgeweld aan het vertrek. Een affiche om U tegen zeggen.

Eurosport doet vanaf 16:30 uur live verslag van deze zesde etappe in de Ronde van Zwitserland 2015. De finish wordt verwacht tussen zes en half zeven. Bespreek hier het verloop van de etappe.

15_2015_6

Links:
Voorbeschouwing Ronde van Zwitserland (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Parcoursinformatie
Website organisatie

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
70 Reacties
18-06-2015 16:59
Dit bericht is verwijderd
18-06-2015 17:00
@tram24: vreemd, ik hoor hier niks bij mij.
18-06-2015 17:02
Dit bericht is verwijderd
18-06-2015 17:03
Hahaha eigenlijk vond ik dat nog beter als het gebruikelijke commentaar...
18-06-2015 17:06
@Italia: ik formuleerde het onhandig: ik bedoelde, dat de lijn bij mij wel dood is. Geen commentaar bij de beelden, dus.
18-06-2015 17:07
@tram24: aha ik snap het ;)
18-06-2015 17:08
@ HennieK
  
Zie hier plaatje van bochten voor de finish – lijkt me niet zonder risico…

Als ik de reactie daaronder mag geloven is de finishlijn verplaatst. Met als gevolg géén gevaarlijke bochten in laatste km.
18-06-2015 17:10
Dit bericht is verwijderd
18-06-2015 17:11
@klootje: in de ronde van Californië is het nog beter!
18-06-2015 17:11
Als je naar het Engelse commentaar schakelt (als dat kan op je tv/mediabox via de audio button), hoor gewoon het Nederlandse commentaar, terwijl op de normale commentaartrack inderdaad geen commentaar is te horen, in geen enkele taal.
18-06-2015 17:14
Dit bericht is verwijderd
18-06-2015 17:15
Smaken verschillen haha, maar deze mogen er ook zeker zijn hoor, daar heb je gelijk in.
18-06-2015 17:20
@md 73 bedankt!
18-06-2015 17:27
Als je geluid wilt dan bij de horizon mediabox naar opties/voorkeursinstellingen/spraakvoorkeur/Engels
18-06-2015 17:29
off: Gaat Hofland nu eigenlijk mee naar de Tour?
18-06-2015 17:32
Wat zit die Carter Jones gestroomlijnd op zijn fiets zeg
18-06-2015 17:32
@peervaneynthoven: bedankt!
18-06-2015 17:34
md_73 en peervaneynthoven bedankt!

@Matisz: waarschijnlijk niet.
18-06-2015 17:37
Dus alle ballen op Vanmarcke en de klimmers.
18-06-2015 17:41
Dit bericht is verwijderd
18-06-2015 17:42
Hoe heet die Nederlander die commentaar geeft op Eurosport? Mijn nagelafdrukken staan in de tafel, mijn god wat een slechte commentaarstem, beter geen commentaar dan.
18-06-2015 17:43
@peer

Thanks!
18-06-2015 17:45
@Sammy

Reinier Honig?
18-06-2015 17:45
@Klootje Kan je het beeld niet een beetje vooruitzetten:-)?
18-06-2015 17:47
ik kijk via (commentaarloze) ´dutch´ stream. Helemaal geen commentaar is toch ook niet alles. En continu Deens/Pools /Italiaans houd ik niet vol. Jammer dat er geen Engels commentaar is.
Ahhhhh, ik hoor ineens nederlands/vlaams!!!!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.