Volg hier de vierde etappe van Parijs-Nice 2015
donderdag 12 maart 2015 om 10:10 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe van Parijs-Nice 2015

De vierde etappe van Parijs-Nice voert de renners van Varennes-sur-Allier naar Croix de Chaubouret. De 204 kilometer lange etappe is de eerste finish bergop in deze editie van de ‘rit naar de zon’. Onderweg moeten vijf klimmetjes van de 3e categorie en twee beklimmingen van de tweede categorie overwonnen worden, alvorens de renners beginnen aan de slotklim naar Croix de Chaubouret.

Voor leider Michael Matthews zal het zeer lastig worden de leiderstrui vast te houden en ook na deze rit nog in het ‘geel’ te staan. Voor de favorieten is dit een eerste serieuze graadmeter. Kan Kwiatkowski vandaag opnieuw de leiderstrui veroveren? De Pool heeft voorafgaand aan de rit slechts 1 seconde achterstand op de Australiër.

Het verslag van de etappe is vanaf 14:00uur te volgen op Sporza en Eurosport.

Website organisatie
Voorbeschouwing Parijs-Nice 2015
Deelnemerslijst

Liveticker – organisatie
Liveticker – Sporza

Stage-1424859161

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
128 Reacties
12-03-2015 15:06
@TA, welk treintje? welke renners heeft LTJ om een mooi treintje te maken a la Orica/TGA. Ook vergeet niet dat LTJ een stuk minder koersdagen gehad heeft dat merk je toch in zo een peloton als je net even meer energie verspeeld met 50 km per uur te rijden tov collega's. LTJ behoort dit seizoen tot een van de minste ploegen in de WT. Ik hoop ook altijd dat ze het goed doen, maar een beetje realisme mag best.

Daar was Kelderman vooraan het peloton overigens
12-03-2015 15:11
Dennis lost.
12-03-2015 15:11
CJJelle +1

LTJ is inderdaad een van de minste ploegen in de WT, maar toch zijn er hier mensen die verwachten dat ze in bijna alle ontsnappingen zitten, een treintje maken waarmee ze de topsprintploegen voor kunnen blijven, in alle etappes met 4 man hun kopman vooraan houden en dat de kopman top 5 eindigt in het eindklassement.
12-03-2015 15:14
Hey Purito, Dennis lost ;-).
12-03-2015 15:14
Iemand een livestream?

Edit: excuus, was vorige pagina al door iemand gepost. Alsnog dank, CJJelle!
12-03-2015 15:15
@LL

http://bvls2013.com/stream4.html
12-03-2015 15:16
Valpartij met Barguil erbij.
12-03-2015 15:16
Valt wat tegen van Rohan Dennis. Geen topklimmer maar ik heb hem in de Dauphiné en Ronde van California toch aardige dingen bergop zien doen.
12-03-2015 15:16
http://bvls2013.com/stream4.html
12-03-2015 15:17
@CJJelle: Ik denk dat je het woord 'treintje' hier een beetje verkeerd opvat. Ik bedoel dat hij mannen voor zich heeft die bij hem blijven zodat op het moment dat het hem zelf niet lukt, ze hem toch nog desnoods buitenom naar voren kunnen brengen. Zoals Van Emden gisteren dus wel goed deed, ware het niet dat Hofland toen pech had dat hij ingesloten kwam te zitten. Ik bedoel treintje hier dus niet dat ze met 5 man op kop van het peloton moeten gaan knallen met Hofland in hun wiel.

@snoep de hond: Ik verwacht helemaal niet heel veel van LottoNL. Ik ben me er absoluut van bewust dat ze zowel qua budget als qua renners één van de minste WT-ploegen zijn, maar desondanks vind ik dan wel dat er een idee achter je koersen mag zitten en dat mis ik tot op heden gewoon nog.
12-03-2015 15:17
Lelijke valpartij van Barguil, blijft zitten en grijpt naar zijn sleutelbeen..
12-03-2015 15:18
majka zou ook problemen hebben
12-03-2015 15:18
Degenkolb gelost, val Barquil, Tom moet t weer alleen doen.
12-03-2015 15:18
Hoelang moeten ze nog? Ik hoop de finish nog te kunnen zien
12-03-2015 15:18
Matthews, heerlijke renner. Blijft altijd met hand en tand zijn leiderstrui verdedigen. Als hij zich nu had laten lossen had niemand het hem kwalijk genomen.
12-03-2015 15:18
Majka in de problemen, oei...
12-03-2015 15:19
Kijk Kelderman komt naar voren op het moment dat het nodig is. Dat is zijn idee..;)
12-03-2015 15:19
Majka eraf.
12-03-2015 15:19
Lars Boos
12-03-2015 15:20
Nog niet het seizoen van Giant met de ziektes van Dumoulin en Kittel en nu Barguil tegen de grond.
12-03-2015 15:20
Dat is erg vroeg van Majka
12-03-2015 15:23
Tiralongo weer terug. 30 man nu nog ofzo
12-03-2015 15:23
Zo Majka...

Kelderman had wel een aantal oud ploeggenoten in de groep. Nordhaug/Tanner/Boom/Hivert/Slagter.
12-03-2015 15:24
Nog 6 km
12-03-2015 15:24
Steven Kruijswijk zit nog achter in het groepje.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.