Volg hier de vierde etappe van de Ronde van het Baskenland 2021
donderdag 8 april 2021 om 12:30 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe van de Ronde van het Baskenland 2021

Na de confrontatie tussen Primož Roglič en Tadej Pogačar van woensdag, trekt het peloton in de vierde etappe van de Ronde van het Baskenland naar Hondarribia. De rit kent opnieuw de nodige hoogtemeters, maar de finale over Clásica San Sebastián-klimmetjes lijkt gemaakt voor de aanvallers. Volg hier op WielerFlits het verloop van de etappe.

Na de start in Gasteiz in het binnenland trekt het peloton richting de kustlijn, aangezien de finish is getrokken in kuststad Hondarribia. In de eerste helft liggen twee klimmetjes van de derde categorie. De laatste twee klimmen wachten in de laatste vijftig kilometer, met eerst de Jaizkibel (7,9 km aan 5,5%) en daarna de Erlaitz (3,8 km aan 10,6%). De top van de Erlaitz ligt op 22 kilometer van de finish. Eerst wacht nog een plateau, daarna een afdaling richting Hondarribia. De laatste kilometers zijn vlak.

De etappe begint om 12.45 uur en de finish wordt verwacht tussen 17.15 en 17.45 uur. De live-uitzending op Eurosport 1 begint om 15.30 uur.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van het Baskenland 2021

Website organisatie
Deelnemers
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Twitter #Itzulia)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
269 Reacties
08-04-2021 16:27
Landa, Chaves en Mcnulty
08-04-2021 16:27
Vingegaard goed werk.
08-04-2021 16:27
Mcnulty, nu moet Jumbo aan de bak
08-04-2021 16:28
McNulty kraakt Chaves.
08-04-2021 16:28
Vansevenant echt de nieuwe Mollema haha.
08-04-2021 16:28
Wat een renner, meteen kopen.
08-04-2021 16:29
Pogacar gaat zo zelf nog als Mcnulty voorop blijft.
08-04-2021 16:29
Roglic moet zo komen, McNulty heeft al 30 secondes
    08-04-2021 16:30
    14sec... :-)
08-04-2021 16:29
Roglic moet zelf gaan...
    08-04-2021 16:30
    Roglic gaat wel vlak voor de top.
08-04-2021 16:29
Ook tolhoek zit er nog. Mcnulty lijkt nu wel wat weg te lopen
08-04-2021 16:29
Oeroeboeroe en aru lossen.
08-04-2021 16:29
Jonas gaat niet hard genoeg
08-04-2021 16:31
Carapaz eraf.
08-04-2021 16:31
Benieuwd of Impey er nog bij zit ;)
08-04-2021 16:32
Huge in problemen. Oomen zit er nog wel bij.
08-04-2021 16:32
Ze komen weer dichterbij. Vingegaard is goud waard voor Roglic.
08-04-2021 16:33
Tolhoekje lost
    08-04-2021 16:33
    kan misschien nog terug komen
08-04-2021 16:33
Higuita gelost.
08-04-2021 16:33
Wat een klasbak die Deen
08-04-2021 16:33
Timing hoor van Jonas, net voor de top
08-04-2021 16:34
En samen net voor de top.
08-04-2021 16:34
Netjes Vingegaard
08-04-2021 16:34
Wauw Vingegaard. Angliru revisited.
08-04-2021 16:34
Valverde is ook weer goed hoor.
08-04-2021 16:35
Wie heeft er nu gebrek aan ondersteuning?!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.