Volg hier de vierde etappe in de Tour of Norway 2015
zaterdag 23 mei 2015 om 13:35 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Tour of Norway 2015

De renners in de Tour of Norway krijgen vandaag opnieuw een pittige etappe voor de kiezen. Op het menu staan twee beklimmingen van eerste categorie en één van tweede categorie. De aankomst ligt bergop.

De slotklim is met zijn 2,3 kilometer vrij kort, maar behoorlijk steil: de weg loopt aan gemiddeld 7,9 procent omhoog. Renners die willen winnen, moeten dus over goede klimmersbenen beschikken. Het peloton begint om 13:50 aan de wedstrijd; de aankomst wordt rond zes uur verwacht. Bespreek hier het verloop van de koers.
etappe4

Links:
Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
39 Reacties
23-05-2015 13:42
hagen moet dit kunnen
23-05-2015 13:45
Carl Fredrik Hagen, inderdaad een talent, let op hem :o
23-05-2015 13:52
Haha, die foto bij de ticker: Dikke sneeuw, maar dat zal op dit moment wel anders zijn in Noorwegen. :)
23-05-2015 14:40
Ligthart en Jungels vormen de kopgroep. Jungels zal dus nog even voor Trek zijn klassement verpesten.
23-05-2015 14:45
Of vooruit blijven! Hup Ligthart!
23-05-2015 17:38
Jungels sterk bezig (geweest), maar nu aan het instorten lijkt 't. Nog 20 km en 3'30 voor, 2 min. verloren in de laatste 10 km.
23-05-2015 17:40
Jungels alleen op kop. heeft Ligthart gelost. Nu nog 3:30 voor op 20km.
23-05-2015 17:43
16km nog voor Jungels, nog 2m10. Wordt erg krap!
23-05-2015 17:44
Dat gaat zeker fout, met dat laatste klimmetje.
23-05-2015 17:47
Er staat ook nog een flinke wind links van voren zo te zien.
23-05-2015 17:47
MTN met Tinkoff op kop, EBH voelt zich goed kennelijk.
23-05-2015 17:47
Jungels moet ook nog over dat een-na-laatste klimmetje, dat niet gecategoriseerd is.
23-05-2015 17:48
jungels gaat dat nooit redden
23-05-2015 17:51
13km, nog 1 minuut. Dat gaat hem niet worden. De 'brief' van Kim Andersen heeft niet geholpen. Wel mooie poging, voor de neutrale kijker. En misschien kan Mollema nog wat in de finale.
23-05-2015 17:53
@tight: en dat is er idd teveel aan.
23-05-2015 17:53
Minnaard en vd Sande op kop. Vol tegen de wind in beuken!
23-05-2015 17:54
Dit bericht is verwijderd
23-05-2015 17:54
Marco lost Tosh!
23-05-2015 17:54
Dit bericht is verwijderd
23-05-2015 17:55
Lijkt kansloos met nog 11km te gaan, maar hij stoempt goed door!
23-05-2015 17:56
@Stelvio-fan Ze rijden nu toch echt tussen de sneeuwresten.
23-05-2015 18:00
Mooi geprobeerd, Marco!
23-05-2015 18:01
@Redactie, zet bij de volgtopics even dat het live te volgen is!
Stream: www.cyclinghub.tv/livestream. Na de Giro volgt de Tour of Norway op dat kanaal.
23-05-2015 18:04
Hopen dat de benen dit keer wel goed zijn bij Mollema :p.
23-05-2015 18:05
Moet toch ook een etappe zijn waarin Mollema het ongelijk van de ploegleiding kan bewijzen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.