Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Zwitserland 2015
maandag 15 juni 2015 om 14:45 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Ronde van Zwitserland 2015

Met Tom Dumoulin nog altijd in de gele leiderstrui gaat het Zwitserse peloton vandaag van start in Quinto voor de tweede rit in lijn. Het parcours voert de renners al vroeg over de mythische Gotthardpas, gelegen op 2093 meter boven zeeniveau. Het prettigere gedeelte daaraan is dat de afdaling van de Gotthard een eeuwigheid lijkt te duren. Pas een kilometer of 70 later begint het weer echt bergop te lopen. De aankomstlijn is getrokken in Olivone, na grofweg vijf kilometer klimmen. Een zware rit, maar nog niet gemaakt voor de echte klimmers. Klassiekerspecialisten moeten hier ook goed uit de voeten kunnen. Verdedigt Tom Dumoulin zijn leiderstrui? Volg het hier op WielerFlits.

Pas om 15:10 stapt het peloton op de fiets, om tussen 18:06 en 18:24 te finishen in Olivone. Eurosport zendt uit vanaf 16:51 tot 18:30.

rit 2 Zwitserland

Links:
Voorbeschouwing: Ronde van Zwitserland 2015 (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
116 Reacties
15-06-2015 17:19
Dit bericht is verwijderd
15-06-2015 17:22
Prachtige uitgangspositie voor Giant, ritwinst inherent aan klassement, saxo het werk laten doen en John maakt het af.
15-06-2015 17:23
Net als je het denk: deze vlucht haalt het, dan trapt het peloton de brommer aan
15-06-2015 17:32
Paul martens for the win
15-06-2015 17:32
Met nog 24 km, kleine 3 minuten voor de koplopers.
15-06-2015 17:36
Inmiddels nog maar 2 minuten en 15 seconden voor de vluchters.
15-06-2015 17:40
Wie is deze ''co-commentator'' op eurosport??
15-06-2015 17:41
Gesink flink voorin!
15-06-2015 17:42
@Simbo
Michel Cornelisse
15-06-2015 17:42
Net nu het leuk wordt, reclame
15-06-2015 17:42
De klim begint en ES gaat weer even "kort" naar de break!
15-06-2015 17:43
@Simbo Michel Cornelisse
15-06-2015 17:43
Geen regen hopelijk, kan zo maar spekglad worden als het lang uitgebleven is.
15-06-2015 17:43
Kut Eurosport! Commentaar kan ik wel aan wennen, maar die breaks... Blij dat ik in de tour weer na de Belg kan kijken
15-06-2015 17:43
Dit bericht is verwijderd
15-06-2015 17:45
Iemand live stream voor android device?
15-06-2015 17:45
Gees wordt goed ondersteunt
15-06-2015 17:45
Kwiat eraf
15-06-2015 17:45
Dumoulin mag blijkbaar gewoon bij LJ NL rijden wanneer hij dat zou willen.
Ze lijken nu al voor hem te rijden
15-06-2015 17:47
wat is er in godsnaam met kwiat aan de hand dan
15-06-2015 17:50
Gesink kijkt al moeilijk.
15-06-2015 17:50
Kwiat al drie dagen heel matig. Hoe die dat nog recht moet zetten voor de Tour? Tenzij hij zich verstopt hier, maar dat lijkt me toch niet.
15-06-2015 17:50
Etixx Quickstep toch ook niet meer hoogvorm..
15-06-2015 17:52
Preidler zit er nog bij in steun voor Dumoulin. Als die de Tourselectie niet haalt dan weet ik het ook niet meer... (als ik het goed gezien heb, zou gek zijn als Barguil dan wel al gelost is)
15-06-2015 17:53
Die Majka doet even al het kopwerk

Om te reageren moet je ingelogd zijn.