Volg hier de tijdrit in de Tour of California 2015
vrijdag 15 mei 2015 om 21:45 Volg in Google

Volg hier de tijdrit in de Tour of California 2015

De tijdrit in de Tour of California was gepland rond het Big Bear Lake, maar het weer gooide roet in het eten. De organisatie heeft snel gehandeld en een nieuw parcours uitgetekend in de buurt van het Six Flags Magic Mountain-pretpark. De tijdrit is nu 6,6 mijl (10,6 kilometer) lang. Kan Robert Gesink een slag slaan in het algemeen klassement ten opzichte van zijn concurrenten? Volg het hier op WielerFlits.

De eerste renner gaat om 22.00 uur Nederlandse tijd van start. De leider, Toms Skujins, wordt rond 00.45 uur aan de aankomst verwacht.

Eurosport gaat om 23.00 uur live met de uitzending. Ook zal vanaf dan een livestream te zien zijn op de Tourtracker.

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours (profiel)

Tourtracker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
189 Reacties
16-05-2015 00:34
Lekker!
16-05-2015 00:34
Prima tijd
16-05-2015 00:35
Boy, 1s achter Henao voor Gees!
16-05-2015 00:35
Hijs terug!
16-05-2015 00:36
Alaphillipe. Dat was ff billenknijpen.
16-05-2015 00:36
Dat was bijna
16-05-2015 00:36
Wat een beest, die Alaphilippe!

Podium voor Jos - en Skujins gaat het niet redden want die ligt al 20s achter Gesink.
16-05-2015 00:36
Zozo Julian. Hard gereden!
16-05-2015 00:36
Helaas.. Bergop gaat hij dat lichtgewicht er niet afkrijgen..
16-05-2015 00:37
Dit bericht is verwijderd
16-05-2015 00:37
spannend
16-05-2015 00:37
Die alaphilippe is wel echt goed zeg. Slechts 3 seconden.
16-05-2015 00:38
Kut
16-05-2015 00:38
Jammer!! "Sekondjes?" Commentatoren ES overgekomen van de buurtkrant oid?
16-05-2015 00:38
Klote zeg
16-05-2015 00:38
Zo, dag van Emden. Die zal goed balen
16-05-2015 00:38
Sjammer...
16-05-2015 00:38
Sagan 15 seconden sneller... Die gaat ook gewoon de ronde winnen.
16-05-2015 00:38
Sagan wat doe je. Kon je niet ff een lekke band krijgen.
16-05-2015 00:38
[i]Edit redactie: Niet nodig[/i]
16-05-2015 00:39
damnn, Sagan duidelijk de sterkste.
16-05-2015 00:39
Nou Kimberly daar zit je dan met je champagne..
16-05-2015 00:40
Jammer van Jos. Wel prima van hem en de Gees.
16-05-2015 00:40
Wat zuur zeg, wel mooi die kop van van Emden toen hij het door had.
16-05-2015 00:40
Troost voor Jos is, dat 12:35 ook niet genoeg was geweest. En een slokje champagne mag best.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.