Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017
zondag 2 april 2017 om 10:15 Volg in Google

Volg hier de Ronde van Vlaanderen 2017

Eindelijk is daar de Hoogmis: de Ronde van Vlaanderen. Na weken van voorbereiding is dit het moment waarop iedereen wil pieken. De renners wacht 260 kilometer door het Vlaamse land. Als de koers weer vroeg opengebroken wordt, zou dat zomaar eens kunnen gebeuren op de Muur van Geraardsbergen, 95 kilometer voor het einde. Wie volgt Peter Sagan op? Volg het verloop van de wedstrijd hier op WielerFlits.

Om 10.30 uur klinkt het startschot in Antwerpen, dat na meerdere jaren Brugge aflost als beginplaats van de Ronde. Aan het vertrek staan liefst 23 Nederlanders, verdeeld over negen ploegen. Krijgen we een opvolger voor Adrie van der Poel? De finish in Oudenaarde wordt verwacht tussen 16.35 en 17.25 uur.

Om 9.30 uur is de voorbeschouwing van Sporza (één) reeds begonnen. Na een korte onderbreking gaat de live-uitzending bij de Belg vanaf 13.35 uur verder tot de finish. De NOS zal de Ronde gedeeltelijk uitzenden in de middaguitzending van 13.30 uur. Eurosport 1 komt even na half twee met live-beelden.

Voorbeschouwing: Ronde van Vlaanderen 2017 (WielerFlits)

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)
Liveticker (Twitter organisatie)

Livestream (NOS.nl, vanaf 13.30 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
408 Reacties
02-04-2017 13:47
Kristoff op een hele slechte plek nu. Niet slim
02-04-2017 13:48
Van Asbroeck gaat nu al anticiperen? Waarom niet?
02-04-2017 13:50
Snap die move van Van Asbroeck niet helemaal. Krijgt niemand mee en zit op 7-8 minuten straks. Vrees een gevalletje chasse patate
02-04-2017 13:51
Dit bericht is verwijderd
02-04-2017 13:51
Pff... Boom zat weer veel te ver.
02-04-2017 13:52
@LL
https://www.procyclinglive.com/livestream/
Deze link wel even opslaan voorde rest van het jaar
02-04-2017 13:53
Prachtige 'tifo' voor Boonen daarnet. Boonen zei trouwens dat hij niet moest wachten tot Sagan of GVA zou gaan, want dan is het aan Gilbert om te volgen. Gaat Phil dan toch niet anticiperen (woord van het voorjaar) vandaag?
02-04-2017 13:53
Idd beetje vreemde move. Of Vanmarcke is ineens én supergoed, zoals vorig jaar, óf hij blijft wat naïef in zijn koersopvatting.
02-04-2017 13:55
@ Lex

Held! Ik dacht dat die van Sporza daar het allemaal niet deden, maar blijkbaar heb je gewoon Flash nodig.
02-04-2017 13:55
Wad leuk geweest als er wat mannen mee gingen met van asbroek. Trek Lotto soudal ofzo
02-04-2017 13:57
Betancur opgegeven. Surprise!!!!
02-04-2017 13:57
Betancur zag een frietkot langs de kant staan. ;)
02-04-2017 13:57
Betancur krijgt weer straf van Unzue dat hij hier moest starten? Betancur was in zijn topjaren toch een lust voor het oog, nu lust hij vooral veel eten.
02-04-2017 14:02
7 dagen, 2 uitslagen, 0 keer top 130
DNF - Strade
DNF - GP Industria & Artigianato
134 - Milaan-San Remo
131 - DDV
DNF - E3
DNF - Gent-Wevelgem
DNF - Ronde van Vlaanderen

Hoeveel krediet kan iemand krijgen? Zou wel eens Betancurs laatste jaar in het peloton kunnen zijn.
02-04-2017 14:06
@flashke: mooie cijfers... Wat zeg je tegen zo een jongen als hij in de volgwagen stapt? Goed gereden, volgende keer beter?
02-04-2017 14:09
"Due to the crash Jos van Emden has been forced to quit the race"
02-04-2017 14:10
@RRobson
Ja, dat lijkt me een goeie om de motivatie hoog te houden. Het voordeel dat hij heeft, is dat het enkel beter, of eventueel even slecht, kan.
02-04-2017 14:10
Weet iemand toevallig dan wat zijn doel is voor dit seizoen?
02-04-2017 14:13
Zonde voor Van Emden... Alles op Boom dan maar voor LJ.
02-04-2017 14:17
@flashke: 'hongerklopje, Carlos?' kan ook natuurlijk.

Ondertussen de verwachte valpartijen. Hopelijk blijven de echte kleppers gespaard...
02-04-2017 14:25
Rare val van Phinney; viel gewoon om.
02-04-2017 14:28
Boete voor Phinney wegens over de stoep rijden.
02-04-2017 14:29
@Verweggistan, Phinney keek niet voor zich en reed tegen achterwiel van die gast voor 'm.
02-04-2017 14:30
@verweggistan: volgens mij werd zijn voorwiel aangetikt door zijn voorganger
02-04-2017 14:38
Oei, Van Emden eruit, was mijn hoop voor NL in het tussenstuk.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.