Volg hier de koninginnenrit in de Tour of California 2017
donderdag 18 mei 2017 om 20:45 Volg in Google

Volg hier de koninginnenrit in de Tour of California 2017

Vandaag mogen de renners zich opmaken voor de koninginnenrit van de Ronde van Californië. De aankomst bovenop Mount Baldy zal ongetwijfeld voor verschillen gaan zorgen. Vanuit de start in Ontario wacht direct een beklimming van de eerste categorie. Na een lange afdaling volgt er meteen nog eentje, waarna er afgesloten wordt met een 8,2 kilometer lange slotklim van de buitencategorie.

De start is om 21:00, de aankomst wordt verwacht rond kwart voor één. De wedstrijd wordt rechtstreeks uitgezonden door Eurosport, dat om 23:02 met de uitzending begint. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing: Tour of California 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcours etappe 5

TourTracker organisatie (Livestream + Liveticker)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
158 Reacties
19-05-2017 00:03
Ja of lindemann liet zich terug zakken of had een euvel,
Sagan ook weer in het peleton
19-05-2017 00:03
Van 3:05 ineens naar 2:35. Tijdwaarneming wordt niet vaak ververst.
19-05-2017 00:07
Ik denk Lindeman zich liet afzakken...
19-05-2017 00:07
Die tijdsweergaven moet je hier altijd met een flinke afwijkings marge nemen.
19-05-2017 00:08
Tolhoek niet zo goed of moeite gehad met de reis? Weinig gezien hier van hem, vaak al vroeg eraf. Misschien vroege knecht of nog niet volledig hersteld van ziekte eerder?
19-05-2017 00:10
@Mooie_Mario.. aah dat klopt idd. maar toch. de bidon teruggeven zie je al veels te weinig.
19-05-2017 00:13
Het zal bij de continentale teams misschien ook met het budget te maken hebben. Een heel seizoen bidons in de berm gooien moet toch wel wat kosten.
19-05-2017 00:13
2:00 aan een paaltje. Dus het tijdsverschil lijkt nu te kloppen.
19-05-2017 00:13
Lekker. Nog ff kijken na een dag veel vertraging voor Wenen op en neer. Toch nog voordeel van laat thuis zijn.
19-05-2017 00:14
Alleen de tier nu nog voor gesink en bennett
19-05-2017 00:14
Lijkt dat Gesink gaat knechten hier en dus zijn top 5 weggooit.
19-05-2017 00:14
En toen waren er nog maar 3 van de Jumbo's
19-05-2017 00:15
@ de oudste

Prima toch. Laat die gasten lekker knechten, waren er anders toch afgevlogen
19-05-2017 00:16
@nickdt: denk eerder dat ie op Baldy vroeg gaat openen
19-05-2017 00:16
Het pokeren met Majka kan beginnen. Spannend!
19-05-2017 00:17
De tijdmeting doen ze met tussenpozen. Het is geen GPS-meting. Dus beter zelf klokken, of geduld oefenen.
19-05-2017 00:19
Als TLJ niet uitkijkt staan ze straks met lege handen. Geen trui of overwinning. Het koersen daarentegen en iniatiatief nemen is wel mooi.
19-05-2017 00:20
Wat zouden ze anders moeten doen dan, qua oppassen?
19-05-2017 00:21
@TeamNL als ze niks doen hebben ze ook niks
19-05-2017 00:21
Was dat rahimns moment of fame?
19-05-2017 00:22
Die Britton heeft het langer goed volgehouden dan ik dacht.
Ik ben benieuwd hoeveel renners eraan kunnen blijven hangen, als Gesink gaat bergop. Na 2 km klimmen nog 5 eraan? Voorlopig nog een goede De Tier op kop.
19-05-2017 00:23
Hebben ze daar een prijs voor de strijdlust ? Dat verdient Britton wel.
19-05-2017 00:25
Volgens mij krijgt de strijdlustigste renner zelfs een trui
19-05-2017 00:26
Gesink oogt niet fris he
19-05-2017 00:26
Niet echt nee, al is dat wel een beetje de stijl van Gesink.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.